فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام از حدود 400نفر زائر بدون ویزا به شهرهای خود بازگشت داده شدند.
کد خبر: ۹۰۷۱۲۸۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سردار نورعلی یاری"، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام ، گفت: حدود 400نفر زائر بدون ویزا به شهرهای خود بازگشت داده شدند.

وی گفت: از ابتدای صفر و تا این لحظه بیش از 550 هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد کردند که بخش عمده این تعداد مربوط به زائرینی است که از خروج کرده اند.

این فرمانده نظامی افزود: خوشبختانه همه زمینه ها برای تردد زائران فراهم و تسهیلات عالی است منتهی در مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مشکلاتی برای زائران وجود دارد.

یاری اظهار کرد: زیرساخت های اربعین در مسیر از استحکام خاصی برخوردار نیستند و در شب طوفان همه موکب ها به هم ریخت و باید به سمتی حرکت کنیم تا در این مسیر برای سال های آینده و با درخواست دولت چندین سوله بزرگ ایجاد شود و در این راستا نیز سپاه نیز استقبال کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام ادامه داد: بدون تردید احداث چنین سیلوهایی می تواند هم در برابر گرما و هم در سرما مقاوم و به محل امنی برای حوادث غیرمترقبه باشد.

وی تأکید کرد: بایستی سیستم آب و برق مسیر پل زائر تا پایانه تقویت شوند و در غیر این صورت به مشکلات عدیده ای رو به رو خواهیم شد.

 

ارسال نظرات