خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

گردهمایی فرماندهان واحد‌های پیشگام بسیج دانش آموزی شاهرود+ تصاویر

در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گردهمایی فرماندهان واحد‌های پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۸۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این گردهمایی که با حضور ۱۵ نفر از فرماندهان واحد‌های پیشگام در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، سرهنگ پاسدار محمد جلیلی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و تقارن آن با اربعین حسینی با بیان اینکه الگوی دانش آموزان بسیجی شهدای دانش آموز هستند افزود: در این هفته باید تلاش کنیم تا اهداف بسیج و تفکر بسیجی را در مدارس تببین نماییم و یکی از راه‌های آن توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و عاشوراست.
وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی باید اثرگذاری را در بین دانش آموزان داشته باشد از فرماندهان واحد‌ها خواست تا در راستای ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در مدرسه گام بردارند.
جلیلی با تاکید بر اینکه روز ۸ آبان روز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی است افزود: با توجه به تقارن آن با اربعین حسینی باید تلاش کنیم تا با برگزاری برنامه‌های متنوع ارزشی و فرهنگی یاد شهید فهمیده که از شهدای مکتب حسین (ع) را در این روز گرامی بداریم.
وی از فرماندهان واحد‌ها خواست تا با اهمیت دادن به این هفته و حضور در برنامه‌های مختلف در پویایی این هفته گام بردارند.
فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان تحصیل را در کنار تهذیب و ورزش از اولویت‌های دانش آموزان از نگاه رهبر انقلاب عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا در کنار توجه به معرفت و بصیرت، توجه به علم و دانش داشته باشیم چرا که یک بسیجی در درجه اول در میدان علمو دانش موفق و سرلوحه است.
در این گردهمایی فرماندهان واحد‌ها نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص برنامه‌های بسیج دانش آموزی در مدارس ارائه و بر حمایت و پشتیبانی از این برنامه‌ها توسط مسئولین مدارس تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها