خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن روز نوجوان:

مروری بر عاشقانه های شهید نوجوان اهل میامی

همزمان با فرا رسیدن روز نوجوان مروری کوتاه بر زندگی دانش آموز بسیجی شهید جواد نوروزی، از شهدای دفاع مقدس شهرستان میامی خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۷۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،برای یادآوری نامت بهانه میخواستم، روز نوجوان بر تو بزرگ مرد کوچک که جانت را با قلبی سرشار از عشق و ایثار بر کف دست گرفتی و در حماسه هشت سال دفاع مقدس همچون ستاره ای بر فراز آسمان خوش درخشیدی و یا حسین(ع) گویان به پروردگارت پیوستی مبارک باد.

شهید جواد نوروزی ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۴۹ در تهران و در خانواده ای سنتی و مذهبی دیده به جهان گشود. وی پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و راهنمایی در سال ۱۳۶۶ با شوق فراوان برای دفاع از خاک گرانبهای ایران اسلامی درس و تمام دل بستگی های دنیا را رها کرد و به سپاه ناحیه میامی پیوست.

شهید نوروزی در تیپ ۱۲ گردان حضرت ولیعصر(عج) در سمت رزمنده به جمع نیروهای اعزامی به جبهه دفاع حق علیه باطل ملحق شد و پس از رشادت های فراوان در اوج جوانی پس از چهار ماه دفاع عاشقانه در عملیات پدافندی ماووت عراق (ارتفاعات غرب کوجار) به شدت شیمیایی شد و در بیمارستان قائم (عج) مشهد به آرزوی دیرین خود رسید و در تاریخ ۱۰فروردین ماه۱۳۶۷ به حضرت حق پیوست.

شهید جواد نوروزی در بخشی از وصیت نامه خود چنین می گوید: ای برادر و خواهر مسلمان، وصیت می کنم شما را که دنبالِ رو راه من باشید و همیشه با امام امت باشید چون او بود که ما را از منجلاب طاغوت بیرون آورد.

آرامگاه مطهر وی در گلزار شهدای شهرستان میامی در کنار هم رزمان شهیدش است.
یادش گرامی و جاودانه باد.
۸ آبان ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده روز نوجوان نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها