سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: آمریکا شناخته‌شده‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است و این مسئله در حال حاضر برای همه نمایان است چرا که آمریکا با کشتار‌های بی‌رحمانه‌اش این موضوع را تثبیت کرده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۹۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

آمریکا شناخته‌شده‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی در یادواره 87 شهید بزرگوار کوثر و دو شهید گمنام در شهرستان کوثر اظهار داشت: آمریکا شناخته‌شده‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است و این مسئله در حال حاضر برای همه نمایان است چرا که آمریکا با کشتارهای بی‌رحمانه‌اش این موضوع را تثبیت کرده است.

وی بیان کرد: امنیت جمهوری اسلامی ایران در سایه مجاهدت‌ها و نثار خون شهیدان رقم خورده و ناقضان حقوق بشری که خود را مکمل حقوق بشر می‌دانند فقط سعی در بر هم زدن این نظم و امنیت داشته‌اند که خوشبختانه در سایه خون پاک شهدای والامقام و درایت‌های مقام معظم رهبری توانسته‌ایم نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آمریکا بزرگ‌ترین اسناد جنایتی در کشورهای مختلف را با کشتارهای بی‌رحمانه و وحشیانه دارد و با خوی استکباری و استعماری خود باز هم ادعای حامی بشر می‌کند که این امر در حقیقت کنابه آب در هاون کوبیدن است.

فیاضی تصریح کرد: در عصر کنونی که هم‌اکنون هجمه‌های اقتصادی کاملا هویداست باید ضعف‌ها و خلاهای اقتصادی را که ناشی از سوءمدیریت‌ها است مورد کنکاش و بررسی قرار دهیم و با نظارت‌های کافی و به موقع راهی مناسب برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برداریم و از تحریم‌ها به عنوان فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: دشمنان بار دیگر در راهپیمایی باشکوه 13 آبان ماه هویت اصلی انقلاب اسلامی ایران را همگام با ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی دیدند و مردم عزیزمان بار دیگر در صحنه‌های سخت و سرنوشت‌ساز کشور دست از تلاش برنداشته و جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

ارسال نظرات