همزمان باهفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت؛

تجلیل از نخبگان بسیجی در عرصه علمی

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی از نخبگان بسیجی در عرصه علمی به همت حوزه ۸ ناحیه مقاومت سپاه میثم مشهد تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۵۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کاظم زنجیری؛ فرمانده حوزه 8 ناحیه مقاومت سپاه میثم مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی و فعال در عرصه علمی همزمان باهفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان پسرانه شهیدرحیم زاده گلشهر خبر داد.

زنجیری افزود: در این مراسم که با حضور معلمان و پرسنل مدرسه برگزار شد از دانش آموزان بسیجی که فعال در عرصه  علمی هستند و نبوغ خاصی در زمینه‌های علمی دارند تجلیل شد.

وی بیان داشت: امروزه در جنبه‌های مختلف اگرما بخواهیم مشکلات جامعه حل شود و در جامعه از هر نظر رشد وتعالی داشته باشیم میبایست از وجود این بسیجیان نخبه استفاده کنیم که متاسفانه هیچگونه بهره‌ای از وجود این عزیزان گرفته نمی‌شود و گاهی می‌شود که طرح‌های مختلفی که از سمت بسیجیان داده می‌شود، با سهل انگاری‌های موجود در بدنه دولتی نادیده گرفته می‌شودو هیچگونه توجهی نمی‌شود.

فرمانده حوزه ۸ ناحیه مقاومت سپاه میثم مشهددر انتها بیان کرد:ما، جامعه بسیجیان از دولت، عاجزانه خواستار این هستیم که، از توان فرزندان بسیجی این مملکت استفاده کنند وغافل از نیرو‌های بسیجی داخلی نشوند چراکه این بسیجیان مخلصانه میتوانند وارد کار شوند ومشکلات جامعه را حل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها