خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

هدیه معنوی از جانب مردم قزوین به مقام معظم رهبری تقدیم شد

معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: در این دیدار گزارشی از روند برگزاری کنگره، دستاوردها و آثار جمع آوری شده نیز خدمت مقام معظم رهبری تقدیم شد و مشروح سخنان امام خامنه‌ای در این دیدار همزمان با کنگره از طریق رسانه های تصویری ارائه خواهد شد .
کد خبر: ۹۰۷۴۹۲۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، بیش از ده سال است که کنگره شهدای استان‌ها فعاليت خود را در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی آغاز کرده است.
استان قزوین نیز تاکنون با برگزاری يادواره های شهدا و چاپ ده‌ها عنوان کتاب زندگی‌نامه، مقاله، فيلم‌نامه و داستان کوتاه در راستای ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و بزرگداشت مقام شهدای استان تلاش کرده است.
وظايف دبيرخانه کنگره‌ها، انتقال تاريخ حماسی هشت سال دفاع مقدس به بطن جامعه است تا مردم و به ويژه جوانان، دشمنان کشور و نظام جمهوری اسلامی را بهتر بشناسند و شيوه مخالفت و مقابله با توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان داخلی و خارجی را بازشناسند.
شمارش معکوس برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین آغاز شده و چیزی به برگزاری این مراسم ملی باقی نمانده است. طبق عرف مراسم، پیش از برگزاری کنگره، دیدار اعضای کنگره با مقام عظمای ولایت جهت هماهنگی لازم انجام می شود.
در همین خصوص سرهنگ والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: صبح روز دوشنبه آیت اله عابدینی، عبدالمحمد زاهدی، سردار محمد شاهرخی، حجت الاسلام معبودی و تعدادی از اعضای ستاد کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین جهت عرض گزارش و کسب اجازه برگزاری این اتفاق بزرگ فرهنگی استان، به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شدند.
وی گفت: همچنین مسوولان استان های خراسان جنوبی و البرز نیز در این دیدار حضور داشتند.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان اظهار کرد: در این دیدار که جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند، هدیه معنوی نیز از جانب مردم قزوین به مقام معظم رهبری تقدیم شد. این هدیه توسط جمعی از هنرمندان انقلابی استان قزوین طراحی و تهیه شده که به معظم له اهدا شد.
سرهنگ والدی عنوان کرد: همچنین در این دیدار گزارشی از روند برگزاری کنگره، دستاوردها و آثار جمع آوری شده نیز خدمت مقام معظم رهبری تقدیم شد و مشروح سخنان امام خامنه‌ای در این دیدار همزمان با کنگره از طریق رسانه های تصویری ارائه خواهد شد .
وی افزود: در این دیدار پس از بررسی مسائل و امور موجود، مقام معظم رهبری بر لزوم اجرای کنگره شهدا جهت حفظ ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب تاکید داشتند.
گفتنی است کنگره سه هزار شهید استان قزوین از 20 آبان آغاز و تا 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت و شامل چهار اجلاسیه قشری و یک اجلاسیه عمومی می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها