خبرهای داغ:

دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سرخه با شورای بسیج دانش آموزی حوزه ولایت+ تصاویر

فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت سپاه سرخه با فرمانده و اعضای شورای بسیج دانش آموزی حوزه ولایت دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۹۷۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت سپاه سرخه در دیدار با فرمانده و اعضای شورای بسیج دانش آموزی حوزه ولایت دیدار کردند.
سرهنگ عباسعلی کاظمی در این دیدار ضمن تشکر از زحمات فرمانده و اعضای شورای بسیج دانش آموزی حوزه ولایت در هفته بسیج دانش آموزی از حضور حداکثری مردم و دانش اموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر کردند.
وی افزود: حضور مردم در اینگونه از صحنه‌ها و در شرایط سخت اقتصادی باید تلنگری برای مسئولین باشد، زیرا مردم در هر شرایطی پشتیبان این انقلاب هستند و در دفاع از انقلاب اسلامی همواره جلوتر از مسئولین بوده اند.
کاظمی خاطر نشان کرد: مردم ایران دشمن شناس اند و پای این انقلاب و رهبری ایستاده اند و باید قدردان این مردم بود.
وی اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا بر مردم و کشور ایران تسلط کامل داشت، اما به برکت رهبری حکیمانه امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری اکنون کشور ما. مردم ما سربلند هستند و حملات فراوان دشمن نتوانسته مردم ما را تسلیم کند و تاکنون هم موفق نبوده است.
وی در ادامه ایجاد هم افزایی مشترک بین اعضای شورا و فرماندهان در نشست‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز را راهکاری برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسمات دانست و با بررسی معایب و نقایص موجود در برگزاری این مراسمات می‌توان بر مشکلات موجود فائق آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها