بسیجیان سپاه ناحیه یاسر مشهد ارتش نیجریه را در حمله وحشیانه به شیعیان این کشور محکوم کردند

بسیجیان حوزه یک سپاه ناحیه یاسر مشهد اطلاعیه‌ای مبنی بر محکوم نمودن ارتش نیجریه در حمله وحشیانه به شیعیان این کشور در سالروز اربیعن حسینی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۹۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت جمعی از بسیجیان حوزه یک سپاه ناحیه یاسر مشهد در اقدامی خودجوشانه اطلاعیه‌ای مبنی بر محکوم نمودن ارتش نیجریه در حمله وحشیانه به شیعیان این کشور در سالروز اربیعن حسینی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
«یوم لا ینفع الظّالمین معْذرتُهم و لهم اللّعنةُ و لهم سوءُ الدّار»
«روز قیامت روزی است که عذرخواهی ظالمان سودی به حالشان نمی‌بخشد و لعنت خدا بر آن ها، و جایگاه بد نیز برای آنان است» قرآن کریم - سوره غافر-آیه ۵۲
امروز در سر تا سر جهان شاهد مظلومیت‌های مسلمانان و علی الخصوص شیعیان هستیم.

با خبریم که چندی قبل ۲۷ تن از برادران و خواهران مسلمان ما در جمهوری فدرال نیجریه به دست ماموران نظامی این کشور در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به شهادت رسانده اند. آن امامی که برای بشارت جهانیان فرمود:: «اگر دین ندارید آزاده باشید».

دولت نیجریه به عنوان کشوری که حداقل نیمی از آن مسلمان است و خود را یک حکومت دموکراسی مدار می‌داند محکوم به قتل شهروندان بی گناه خود و زیر پا گذاشتن اصول جمهوریت و دموکراسی است. چه بسا که قبل‌تر از این نیز در مسائل بسیاری از قبیل: دستگیری و سرکوب عالم فرزانه شیخ ابراهیم زکزاکی شاهد بیکفایتی و ظلم و تهی بودن نام جمهوریت در این کشور بوده ایم.

به عنوان برادران مسلمانتان در ایران برای شما از خداوند جبار صبر و استقامت را خواستاریم و هم چنان برای نابودی ظلم در سرتاسر جهان قوی‌تر از قبل در تلاش خواهیم بود و پرچمی را که امام روح لله (ره) برافراشتند با دست حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به دستان مبارک منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) خواهیم رسانید.

در پایان این سکوت پر معنا سازمان جهانی و کشور‌های حامی ظلم و استکبار را محکوم می‌کنیم و از خداوند متعال طلب عفو و بخشش میکنیم از کم کاری خودمان به عنوان یک مسلمان در چنین کشتار عظیم و وحشیانه و آماده هرگونه امری از جانب ولیه فقیه زمانه مان هستیم...
ٱللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ.

جمعی از جوانان انقلابی منطقه قاسم آباد مشهد
آبان ماه ۱۳۹۷
ارسال نظرات
پر بیننده ها