خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
با تدبیر دفتر بسیج دانشجویی خمینی شهر، همایش پرسمان دانشجویی با عنوان " چهل سالگی انقلاب اسلامی؛ فرصت ها و تهدیدها " در دانشگاه فیض الاسلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۵۸۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این همایش حجت الاسلام شکیب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خمینی شهر با اشاره به چگونگی تاسیس کشور آمریکا که با کشتار بومیان آن مناطق همراه بود گفت: بنیان و شالوده این کشور بر ظلم و خونریزی و آدم کشی پایه گذاری شده و تاریخ پر است از خباثت و جنایت آنها و این مسیر متاسفانه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: حضور این دولت استکباری در ایران و حتی در سایر کشورها در همه ادوار گذشته با تحقیر ملت ها و غارت منابع و ثروت های ملی آنها همراه بوده و هیچگاه منشاء خیری نبوده اند و هنوز آثار جنایات آنها در حق ملت ها به ویژه ایران باقی است.

 شکیب گفت : شعار " مرگ بر آمریکا " که توسط ملت انقلابی ایران از آغاز نهضت اسلامی در فضای عمومی کشور طنین انداز شده است، پشتوانه دینی دارد؛ پشتوانه دینی آن اعلام برائت از کفر و طاغوت است که ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم، برائت و بیزاری خود را از همه طواغیت و حاکمان غیر الهی اعلام نماییم که امروزه دولت آمریکا سردمدار کفر و استکبار است

وی اضافه کرد که حضرت امام خمینی (ره) در پاسخ سوالی  فرمودند: برای انقلاب سه هدف اصلی داریم؛ هدف اول اینکه استبداد داخلی در ایران نباشد. دوم اینکه استکبار خارجی بر ایران مسلط نباشد و هدف سوم اینکه احکام اسلامی در امور کشور محقق شود.

حجت الاسلام شکیب در توضیح یادآو شد که: با انقلاب اسلامی ایران نه تنها استبداد از ایران و حتی برخی کشورهای اسلامی منطقه برچیده شد، بلکه به اذعان همه آزاد اندیشان و تحلیل گران مطلع آمریکا و مستکبرین کوچکترین دخالتی در امور سیاسی و داخلی ایران ندارند.

ادامه برنامه با پرسش و پاسخ دانشجویی با محوریت انقلاب اسلامی و پخش کلیپ های فرهنگی با موضوع استکبار ستیزی و معرفی چهره دولت استکباری آمریکا همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار