خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج رسانه به مناسبت سالگرد سفر رهبری به شاهرود تاکید شد:

رهبرا، مولفه های عنصر شاهرودی با قوت و قدرت در تبلور است

بسیج رسانه شاهرود در بیانیه ای به مناسبت سالگرد حضور رهبری انقلاب در شهرستان شاهرود بر مولفه های عنصر شاهرودی که«تدین، صفا، خونگرمی، اهلِ اقدام، دوستدار علم و ارزشهای دینی و اسلامی» تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۸۲۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج رسانه شهرستان شاهرود به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شاهرود در ۲۰ آبان ماه سال ۱۳۸۵ تاکید کرد:بر مولفه‌های عنصر شاهرودی که «تدین، صفا، خونگرمی، اهلِ اقدام، دوستدار علم و ارزش‌های دینی و اسلامی» تاکید می‌کنیم.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بار دیگر خاطرات دلدادگی مردم عاشق شهر معلمان دین و اخلاق در سالروز سفر قافله مهر تجلی یافتِ و عطر خوش ولایت و شمیم جانفزای یار به مشام می‌رسد.
آری ۲۰ آبان ماه یادآور روز‌هایی است بیادماندنی و شیرین که خورشید ولایت طلوع کرد.
روز‌های خوب عاشقی، روز‌هایی پر از جوش و خروش و نشاط که هیچگاه نمی‌شود فراموشش کرد.
روز‌هایی که دلدادگان یار، سر از پا نمی‌شناختند چرا که انتظارشان به سرآمده و میزبان مولا و مقتدایشان بودند.
حضور گرم و بی نظیر مردم استان و شهرستان شاهرود، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر مأیوس کرد، تا این واقعه مهم به حماسه‌ای جاوید و ماندگار مبدل شود که هیچ گاه از خاطره مردم صادق، قدرشناس و نجیب این دیار بدون تردید بیرون نرود.
در دوازدهمین سالگرد سفر پرخیر و برکت، ولی امر مسلمین جهان به دارالمومنین شاهرود این روز بزرگ را گرامی داشته و بر تجدید بیعت با رهبر انقلاب اسلامی تاکید می‌کنیم و آمادگی خود را برای تحقق فرامین ایشان و بسط و گسترش آن در جامعه از طریق رسانه‌ها که امروز بازوان انقلاب اسلامی در مسیر حرکت به قله‌ها هستند اعلام داشته و بر مولفه‌های عنصر شاهرودی که «تدین، صفا، خونگرمی، اهلِ اقدام، دوستدار علم و ارزش‌های دینی و اسلامی» تاکید می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها