خبرهای داغ:
به میزبانی میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

بررسی راهکار‌های بین المللی سازی و تفاهم نامه اجرایی دانشگاه‌های شاهرود

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود ومیامی، راهکار‌های بین المللی سازی و تفاهم نامه اجرایی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۶۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
بررسی راهکار‌های بین المللی سازی و تفاهم نامه اجرایی دانشگاه‌های شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این جلسه که دکتر سید حسن حسینی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود و دانشگاه صنعتی با موضوع تفاهم نامه اجرایی در خصوص ماموریت ملی و بین المللی به اشتراک گذاری دانش وامکانات حوزه "سلامت "، فناوری و صنعت بین این دو دانشگاه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، دکتر حسینی با اشاره به وجود پتانسیل جهانی شده دانشگاه‌های علوم پزشکی و صنعتی شاهرود بیان کرد: همواره جهش و پیشرفت با محیط و عوامل محیطی در زمینه‌های مختلف نتیجه تعامل و همت محلی ومنطقه‌ای بوده است که مقایسه گذشته و حال بخش‌های مختلف موید این نکته می‌باشد.
وی در ادامه افزود: باید ظرفیت‌های مختلف منطقه‌ای و ملی در جهت اجرای این تفاهم نامه وایجاد توافق نامه استفاده نمود.
دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این جلسه با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه و با اشاره به اهمیت همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و صنعتی بیان کرد: تحقق بین المللی سازی و اجرای تفاهم نامه اجرای بین دانشگاه علوم پزشکی و صنعتی اعتباربخشی و ارتقای جایگاه دانشگاه را فراهم می‌سازد.
چمن افزود: در رشته‌های مشترک و بین رشته‌ای در حوزه نانو و بایوتکنولوژی و طب ورزشی و صنعت گیاهان دارویی و برگزاری همایش و سمینار‌های بین المللی زمینه همکاری مشترک بین دودانشگاه وجود دارد.
دکتر محمدمهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی نیز با اشاره به حرکت در قالب تقاهم نامه مشترک بیان کرد: با طرح شفاف مسئله و شناخت محدودیت‌ها و نقاط قوت و نیز حمایت از این حرکت بخصوص در زمینه کار آفرینی می‌توانیم شاهد تحقق و اجرای این تفاهم نامه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها