مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه عمار در گفت‌وگو با «بسیج:

۱۸ پایگاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه عمار مشهد به زائران پیاده رضوی خدمات ارائه کردند

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه عمار بیان داشت: در دهه پایانی ماه صفر ۱۸ پایگاه ناحیه مقاومت بسیج عمار به صورت شبانه روزی در خدمت زائرین آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بود.
کد خبر: ۹۰۷۷۲۶۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
سروان پاسدار مهدی اعیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: در دهه پایانی ماه صفر ۱۸ پایگاه ناحیه مقاومت بسیج عمار به صورت شبانه روزی در خدمت زائرین آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بود.
 
وی بیان داشت: ۱۰ پایگاه بسیج اسکان زائرین به تعداد ۳۰۸ نفر  را برعهده داشت و حدود 91400 پرس غذای گرم  به صورت شبانه روزی به مدت 5 روز بین زائرین پیاده امام رضا (ع) توزیع شد.
 
عنوان داشت: ۱۰ ایستگاه صلواتی جهت ارائه خدمات فرهنگی، عکاسی، ماساژ، واکس صلواتی، پزشکی و خیاطی و  آرایشگری و همچنین پذیرایی در محدوده سپاه ناحیه عمار از میدان قائم تا میدان شهدا و در بیرون شهر در محله سنگ بست جاده فریمان به مدت ۵ شب برپا شد.

وی ادامه داد: سپاه ناحیه عمار از تمام ظرفیت‌های موجود در  بسیج و مساجد محل استفاده کرد تا بتواند بهترین خدمت  را به زائرین ارائه دهد و  بسیجیان مخلص این ناحیه به صورت مداوم، تمام خدمات اجتماعی، فرهنگی و امنیتی را به زائرین ارائه دادند تا زائرین با فراغ بال و اطمینان خاطر به زیارت خود بپردازند.

اعیانی در پایان گفت: این ناحیه میزبان زائرین از شمال خراسان شمالی نیز بوده است و این خدمات هر سال نسبت به  سال قبل بهتر می‌شود و امید آن است که در سال‌های آتی بتواند نواقص خود را برطرف کرده و با تشکیل قرارگاه خدمت رسانی به نام ثامن الحجج همه خدمات را ارائه داده و به این خدمت افتخار می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها