خبرهای داغ:
به نیت سه هزار شهید استان قزوین صورت گرفت

اعزام سه هزار مددجو به سفر زیارتی مشهد مقدس

نیکوکاران قزوینی به نیت سه هزار شهید استان قزوین سه هزاربسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده و کمک هزینه سفر سه هزار مددجو به مشهد مقدس را تأمین کردند.
کد خبر: ۹۰۷۷۶۶۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین،  مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به نقش بی بدیل شهادت و ایثار در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: نهضت انقلاب اسلامی با ایثار و شهادت آغاز شد و این فرهنگ غنی در جنگ تحمیلی به صورتی برجسته‌تر نمایان شد و پس از آن نیز تاکنون در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام همچون انرژی هسته و دفاع مدافعان حرم جایگاه خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم با تأسی از شهدای عزیز و فرهنگ ایثار در زندگی خود نقش آفرینی کرده‌اند به طوری که در سال جاری و به مناسبت برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان قزوین، نیکوکاران قزوینی به نیت سه هزار شهید استان قزوین؛ سه هزاربسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده و کمک هزینه سفر سه هزار مددجو به مشهد مقدس را تأمین کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: کمیته امداد امام (ره) راهبرد واگذاری خدمات رسانی به نیازمندان را در دستور کار خود داده و در این راستا مراکز نیکوکاری اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کرده و براساس نیازهای محلی و منطقه‌ای مددجویان هزینه می‌کنند.

وی عنوان کرد: در گامی نو جمع آوری صندوق‌های صدقات کوچک را به مراکز نیکوکاری واگذار کرده‌ایم که از محل جمع اوری این صدقات براساس ضوابط شرعی برای نیازمندان هزینه خواهد شد.

مؤمنی یادآورشد: در حال حاضر بیش از 21 هزار خانوار با جمعیت بیش از 35 هزار نفری از خدمات دائمی کمیته امداد استان قزوین بهره مند هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها