در آستانه هفته بسیج انجام شد؛

اعزام خانواده معظم شهدای بسیجی سپاه نواحی چناران، درگز، قوچان به قم و جمکران

خانواده معظم شهدای بسیجی سپاه نواحی چناران، درگز، قوچان به قم و جمکران به اردوی تفریحی و زیارتی قم و جمکران اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۷۸۰۹۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، تعدادی از همسران و مادران خانواده شهدا در شهرستان قوچان به اردوی تفریحی و زیارتی قم و جمکران اعزام شدند.

مراسم بدرقه خانواده شهدا با حضور سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان و حجت الاسلام محمد کشتگر مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر در مراسم بدرقه خانواده شهدا اظهار داشت: حرکت و برنامه اعزام مادران و همسران شهدای قوچان به قم و جمکران ارزشمند و نشان از ارادات عمیق و خالصانه توام با توجه ویژه بسیجیان به مقوله ایثار و شهادت دارد.

وی ادامه داد: رشادت‌ها و دلاوری‌های ایثارگران برای رقم خوردن حماسه هشت ساله دفاع مقدس وظیفه ما را در قبال حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان با بیان الگوبرداری از مکتب عاشورا در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: از آنجا که دفاع مقدس از قیام امام حسین (ع) و عاشورا الگوبرداری شده است تا ابد ماندگار خواهد شد.

سرهنگ عباس فروزان مهر افزود: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و خانواده شهدا میراث ماندگار دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون دلاوری و رشادت شهداست تصریح کرد: شهدا به ما آبرو دادند و ملت ایران قدر این موضوع را می‌دانند و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی مرهون رشادت شهیدان و از خودگذشتگی خانواده آن‌ها بوده و باید قدردان آنان باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قوچان در پایان خاطرنشان کرد: خانواده شهدا حماسه شهیدان را دوچندان کردند و مادران شهدا مروجان فرهنگ حضرت زینب کبری (س) در جامعه هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها