خبرهای داغ:
معاون فرماندار شاهرود:

کتاب بزرگترین سرمایه اجتماعی یک جامعه است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شاهرود در آیین رونمایی کتاب (از هرچمن گلی) گفت: کتاب بزرگترین سرمایه اجتماعی یک جامعه است و باید از آن پاسداری کرد.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۸۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گلچهره محمد محمدی در آیین رونمایی از کتاب (از هر چمن گلی) در کتابخانه هدایت الله صدری روستای مغان این شهرستان، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب بزرگترین سرمایه اجتماعی یک جامعه است و باید با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از آن پاسداری کرد.
وی با اشاره به اینکه کتاب جایگاه خود را در دنیا حفظ کرده است افزود: با برنامه ریزی مناسب باید کتاب خواندن را از دوران کودکی در وجود فرزندان نهادینه کنیم تا بتوانیم شاهد رشد، پیشرفت و خلاقیت در جامعه باشیم.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز با تاکید بر لزوم معرفی و خواندن کتاب‌های خوب گفت: با حمایت از نویسندگان در خلق آثار قابل توجه و مناسب می‌توان مردم را به خواندن کتاب علاقه‌مند و ترغیب کرد.
رضا مهدیان ضمن اهمیت توجه به کتاب در مناطق روستایی افزود: با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در مناطق روستایی میتوان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود هم ضمن تقدیر از نویسنده کتاب (از هر چمن گلی) گفت: یکی از راه‌های گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی حمایت از نویسندگان برای انتشار و فروش آثارشان می‌باشد.
سید ابراهیم موسوی بیان کرد: نمایشگاه‌های کتاب فرصت مناسبی برای معرفی و فروش آثار نویسندگان و ناشران است.
در انتهای مراسم از جلیله یونس آبادی نویسنده کتاب (از هرچمن گلی) با حضور مسئولین شهرستان تجلیل شد.
 
کتاب بزرگترین سرمایه اجتماعی یک جامعه است
ارسال نظرات
پر بیننده ها