خبرهای داغ:
مسئول بازرسی فرماندهی سپاه شاهرود خبر داد:

سرکشی فرمانده سپاه شاهرود از ۴۵ پایگاه بسیج خواهر و برادر

مسئول بازرسی فرماندهی سپاه شاهرود از سرکشی فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه این ناحیه از ۴۵ پایگاه بسیج خواهر و برادر شهرستان شاهرود تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۳۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به سرکشی و بازدید از پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان توسط فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود اظهار کرد: این برنامه در راستای بررسی مشکلات و موانع پایگاه‌ها و تعامل و هم افزایی درده‌های بسیج و سپاه از هفته دفاع مقدس آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تاکنون از ۴۵ پایگاه بسیج خواهر و برادر در بخش مرکزی، بیارجمند، بسطام سرکشی و نظارت به عمل آمده است افزود: در این سرکشی‌ها که مسئول حفاظت اطلاعات و تعلیم و تربیت نیز حضور دارند، مشکلات پایگاه‌ها و روند اجرای برنامه‌های طرح اعتلای بسیج بررسی می‌شود.
مسئول بازرسی فرماندهی سپاه شاهرود با بیان اینکه برای افزایش توان و روحیه و دلگرمی بسیجیان این سرکشی‌ها برنامه ریزی و با حضور فرماندهان حوزه‌ها اجرا می‌شود گفت: هر چه تعامل و همکاری در رده‌های بسیج بیشتر باشد اثربخشی برنامه‌ها بیشتر خواهد شد و می‌تواند در مسیر رشد و پویایی ارکان بسیج مثمرثمر واقع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها