خبرهای داغ:
با حضور مسئولان،

برگزاری جلسه بررسی مشکلات شهر درجزین+ تصاویر

جلسه بررسی مشکلات شهر درجزین با حضور امام جمعه شهر درجزین، معاونت عمران استانداری و مدیران کل ادارات و فرماندار شهرستان مهدیشهر در درجزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۹۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، جلسه بررسی مشکلات شهر درجزین با حضور امام جمعه شهر درجزین، معاونت عمران استانداری و مدیران کل ادارات و فرماندار شهرستان مهدیشهر در درجزین برگزار شد.
حجت الاسلام رحیمی زاده امام جمعه شهر درجزین در جلسه بررسی مشکلات شهر درجزین ضمن تشکر و تقدیر از مدیران در توجه برای خدمت به مردم گفت: در سدد این باشیم که در دسترس مردم باشیم، صادقانه به مردم پاسخ بدهیم و در کارهایمان جدی‌تر باشیم، با روی باز و گشاده با مردم برخورد کنیم.
ارگی فرماندار شهرستان گفت: پیگیری و مسائل برجا مانده انتظاراتی را به وجود آورده، ولی قریب به اتفاق درخواست‌های مردم به جا بوده است، ولی اگر به همه در خواست‌های مردم جواب ندادیم از توان ما خارج بوده است.
مهندس ابک معاونت امور عمران استانداری در جاسه بررسی مشکلات شهر درجزین بیان داشت: اگر کاری در این چهل سال اتفاق افتاده است همه ما در آن شریکیم توانائی و پتانسیل ما با اراده بر حداکثر توان انجام کار برای خدمت به مردم است.
مهندس ابک توجه به بازآفرینی شهری را در جلسه مورد توجه قرار داد و افزود: لزوم برگزاری جلسات و تفاهم نامه در این زمینه باید صورت گیرد تا مردم بهرهمند شوند.
شاهمیری شهردار شهر درجزین ضمن خوش آمدگوئی به معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان مهدیشهر و ۱۰ مدیر کل حاضر در جلسه گفت:از شکر خدا نجابت مردم درجزین مثال زدنی است و ضرورت ادامه خدمات به مردم برای ایجاد رضایت مندی از شهر داری و شورا با خدمات شبانه روزی برای ایجاد امید درجامعه لازم و ضروری است.
شاهمیری افزود: هیچ گره‌ای با پیمانکاران و مردم و مسئولین استان و شهرستان وجود ندارد که خود نقطه قوتی است، همچنین تشکر از حضور تک تک مسئولینی که کمک کردند تا رضایت نسبی در شهر ایجاد شود.
شاهمیری لزوم توجه به طرح مطالعات آب درجزین و اصلاح شبکه آب و هرز رفتن آب و ایجاد مشکل برای خانه‌ها و خیابان‌ها را مد نظر قرار داد.
بازآفرینی شهری از دیگر تعهدات داده شده توسط مدیر کل مسکن و شهر سازی در این جلسه بود.
طاهری مدیر کل آب و فاظلاب شهری لزوم توجه به بازآفرینی شهری در شهر درجزین با مستند کردن اصلاح و بهسازی شبکه را در محلات هدف مطرح کرد.
مهندس امیدی ریاست اداره راه و ترابری شهرستان در اشاره به لزوم توجه به راه چهل تن و خدمات لازم به راه مورد نظر را مد نظر قرار داد و بیان داشت:هدف ما کمک به شهرداری در ارائه خدمات بهتر به مردم است.
در این جلسه توجه ویژه به مشکل راه چهلتن با لزوم ایجاد جلسه‌ای با حضور راهور و راه و ترابری مد نظر قرار گرفت که یکی از مصوبات جلسه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها