خبرهای داغ:
توط شورای شهر شهرستان البرز انجام شد:

تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدا استان قزوین

شورای شهر شهرستان البرز از دست اندرکارالن برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین در شهرستان البرز تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۸۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر غلامی،سخنگوی شورای شهر شهرستان البرز در جلیه این شورا ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین و نیز ضمن تشکر از شهروندان به جهت حضور در کنگره، تشکیل چنین کنگره هایی که یادآور رشادت ها و دلاورمردیهای شهدا باشد را خواستار شد.
به گفته دکتر غلامی ادامه جلسه با حضور سرهنگ طاهرخانی،فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز و همراهان به منظور تقدیر و تشکر از شورا و شهردار بابت همکاری و تعامل در برگزاری یادواره شهدای شهرستان البرز و کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین همراه بود.
به گفته سخنگوی شورا،در این جلسه اعضای شورای شهر به ارایه نقطه نظرات ، پیشنهادات و حدود انتظارات خود از فرماندهی محترم سپاه ناحیه امام رضا(ع)پرداختند.
در ادامه سرهنگ طاهرخانی با تقدیر و تشکر از مجموعه شورا و شهرداری به جهت همکاری در برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ استان افزود: برگزاری کنگره یک پیام داشت و آن هم اینکه می شود با وحدت بین مردم و مسولان در همه عرصه ها به بهترین نحوه نقش ایجاد کرد که نمونه آن همین کنگره شهدا بود که همه مسولان با تمام توان در کنار یکدیگر این رویداد را رقم زدند,وی در ادامه به ظرفیت های موجود محمدیه و ناحیه شهری مهرگان و استفاده بهینه از این ظرفیت ها پرداخته و به موضوع اهمیت حضور فعالانه بسیجیان در ایجاد موقعیت ها و برنامه ریزی در مراسمات مختلف اشاره کرد.
سرهنگ طاهرخانی در پایان با عنوان این موضوع که بسیج همواره در تمام عرصه ها چه عمرانی چه دفاعی و چه فرهنگی حضور داشته ،افزود، این نهاد مردمی می تواند با تمام توان در عرصه ها حضور داشته باشد .
پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر از سوی سرهنگ طاهرخانی به دکتر کاظمی و دکتر نخستین بابت تعامل و همکاری در برگزاری یادواره شهدای شهرستان البرز و کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین همراه بود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها