در سلسله اجتماع‌های وحدتی در تربت‌جام بیان شد:

وحدت تاکتیک نیست، یک راهبرد اصلی برای حفظ اسلام است/ باوجود مبارک رهبری درگیر مسائل مذهبی نیستیم

امام جمعه تربت جام در سلسله اجتماع‌های وحدتی در این شهرستان تلفیقی گفت: خدا را شاکریم که باوجود رهبر معظم انقلاب درگیر مسائل مذهبی نیستیم و از امنیت پایدار برخورداریم.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۳۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این محافل وحدتی پس از شعرخوانی و اجرای تواشیح امام‌جمعه تربت‌جام افزود: همه باید با تاسی از سیر و منش پیامبر مکرم اسلام؛ حول محور توحید، قرآن، صلح، صفا، محبت در مقابله با دشمن مشترک متحد باشیم.

*باوجود مبارک رهبری درگیر مسائل مذهبی نیستیم

حجت‌الاسلام طاهری احترام به عقاید و مقدسات شیعه و اهل سنت را یک دستور صریح قرآنی و مشی نبوی برشمرد و یادآور شد: هر کس برخلاف وحدت مسلمین حرف بزند توسط مردم ضربه و سیلی محکمی خواهد خورد.

وی اضافه کرد: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هیچ‌کدام مسلمان نیستند و آنان باعث کشتار ۵۰۰ هزار سنی و ۳۰۰ هزار شیعه‌اند آنان با اسلحه مسلمان جگر مسلمان را هدف قرارمی دادند.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم در نظامی قرارداریم که چه در زمان حیات امام راحل و هم‌اکنون باوجود رهبر معظم انقلاب درگیر مسائل مذهبی نیستیم و از امنیت پایدار برخورداریم.

*وحدت تاکتیک نیست، یک راهبرد اصلی برای حفظ اسلام است

در ادامه استاد دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی بابیان این‌که برای ایجاد «وحدت» لازم است با تأسی از سیره پیامبر رحمت «محبت و مودت» را در جامعه ترویج دهیم گفت: وحدت تاکتیک نیست، بلکه یک راهبرد اصلی و منسجم برای حفظ اسلام است.

مولوی رئیسی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای نفاق در جهان اسلام افزود: هدف دشمن ایجاد تفرقه و صدمه زدن به اصل اسلام است که ما باید با درک مشترک از زمانه فتنه‌های دشمنان را در نطفه خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و محبت باعث رشد و تعالی افراد و جامعه را فراهم می‌کند، در جامعه‌ای که وحدت باشد افراد دیگر دنبال مچ‌گیری از یکدیگر نیستند و در مشکلات با تمام توان از یکدیگر دستگیری می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها