خبرهای داغ:

دیدار از خانواده های معظم شهدای هندیجان در هفته بسیج

با آغاز هفته بسیج از خانواده های معظم شهدای هندیجان با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولان محلی دیدار شد که دراین باره رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت: تکریم والدین وهمسران و فرزندان شهدا موجب افتخار است و همچنین تسهیلات وام های اشتغال زایی به ۱۳نفر از خانواده های معظم شهدا هرکدام ۱۰میلیون تومان با کار مزد ۴ درصد به بانک ها شهرستان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۵۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

رضا بوعذار در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا با صبر و استقامت خودشان به ایران اسلامی عزت و افتخار افزوده اند و ما هرچه داریم از این همه ایثار است و همگی بایستی قدرشناس شهدا و خانواده‌های شهدا باشیم.

وی افزود : برای تسهیل در وام های مسکن برای خانواده‌های معظم شهدا به سه نفر متقاضی خانواده شهدا تا سقف ۲۰میلیون تومان و کار مزد۴درصد و باز پرداخت ۳۶ماه به بانک ملی معرفی شدند.

وی بابیان شرکت خانواده های معظم شهدا در مراسمات هفته بسیج گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای شرکت در مراسمات گرامیداشت هفته بسیج دعوت بعمل میاد که با حضور خودشان از آرمان ها و اهداف امام راحل و شهدا میثاقی دوباره خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار