فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در گفت‌وگو با «بسیج»:

مبارزه با استکبار از مهم‌ترین برنامه‌ها و ماموریت‌های بزرگ بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار، مبارزه با استکبار را از مهم‌ترین برنامه‌ها و ماموریت‌های بزرگ بسیج دانست.
کد خبر: ۹۰۸۰۳۴۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر خاتم محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت و تبریک گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مبارزه با استکبار از مهمترین برنامه‌ها و ماموریت‌های بزرگ بسیج است.

 فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار گفت: هدف از حضور مردم در نهاد مقدس بسیج حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد‌های بزرگ انقلاب است به همین دلیل تنها نهادی است که بعد از انقلاب، مردم به طور داوطلبانه به عضویت آن درآمدند.

وی با تشریح اینکه اهداف بسیج در دوسطح تقسیم می‌شود اذعان داشت: هدف از تشکیل بسیج در سطح اول حراست از انقلاب و هویت و دستاورد‌های انقلاب بود و در سطح دوم نیز توجه به مسایل فرهنگی، تربیتی و سیاسی نظام است.

یعقوبیان با اشاره به اینکه یکی از حیاتی‌ترین اهداف بسیج امنیت نظام است، یاد آورشد: می‌توان گفت حیثیت نظام تا حدزیادی مدیون بسیج و تفکر بسیجی و حضور همه جانبه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است.

یعقوبیان در پایان گفت: با توجه به توطئه‌های هر روزه دشمنان برای ملت بزرگ ما و نظام مقدس ما یکی از ماموریت‌های بزرگ بسیج مبارزه با استکبار است که این راه را با رهنمود‌های ارزشمند مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز با قدرت و حضور همه جانبه بسیجیان در همه عرصه ادامه خواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار