فرمانده سپاه میناب از همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدای شهرستان میناب در روز یکم آذرماه امسال همزمان با سومین روز از هفته بسیج خبرداد.
کد خبر: ۹۰۸۰۴۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان،طالب احمدی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: یکی از برنامه‌های محوری بزرگداشت هفته بسیج، همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان میناب خواهد بود که که صبح روز پنجشنبه، یکم آذرماه در سومین روز از هفته بسیج در دانشکده فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای می‌شود.

فرمانده سپاه میناب با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای برگزاری مراسم باشکوه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج،مقام شهدا و خانواده های آنان را جایگاهی بس والا و ارزشمند دانست و اظهار کرد: شهدا زنده و هر لحظه گواه بر اعمال ما هستند

وی خاطر نشان کرد: همه مسئولین باید تلاش کنند برنامه‌های بزرگداشت، تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا به زیباترین و مطلوب‌ترین شکل ممکن انجام شود.

سرگرد طالب احمدی نیا اذعان داشت: ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، زیرا هیچ شهیدی احتیاج به مراسمات ما ندارد و این مراسمات برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و قدردانی از خانواده هایی است که بهترین های خود را برای دفاع از آرمان های انقلاب فدا کردند.

ارسال نظرات