خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

خدمت به مردم بهترین راه عمق بخشی به فعالیت‌های سپاه و بسیج است/ امروز در جنگ تمام عیار تربیتی با استکبار جهانی هستیم

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه خدمت به مردم بهترین راه عمق بخشی به فعالیت‌های سپاه و بسیج است، گفت: امروز علاوه بر تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمن، در جنگ تمام عیار تربیتی با استکبار جهانی هستیم.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۵۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حمید دامغانی در گردهمایی سرمربیان حلقه های صالحین ناحیه مقاومت بسیج دامغان که با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان به میزبانی کانون شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: بسیج همواره در تمامی عرصه‌های جهادی، نظامی، سیاسی و اجتماعی موفقیتهای چشمگیری داشته اما بی تردید حصول توفیقات بیشتر مستلزم عمق بخشی به اعتقادات و باورها و فعالیت‌های کارآمد تربیتی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان حلقه های صالحین را بازوی اصلی فعالیت‌های تربتی بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز در 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی تهدیدات متعددی متوجه کشور و ملت ما است و با پیچیدگی‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خاصی روبرو هستیم، شرایط نگران کننده نیست اما باید حساسیت بالای شرایط را درک کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب همه تهدیدات را به واسطه الهی  بودن این نهضت و نظام، ولایت فقیه، بصیرت و آمادگی مردم پشت سرگذاردیم و حتی بسیاری از تهدیدات به فرصت و ظرفیت برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شد، افزود: امروز علاوه بر تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمن، در جنگ تمام عیار تربیتی با استکبار جهانی هستیم.

دامغانی با اشاره به توطئه های وسیع و  متنوع و دامنه دار دشمن در عرصه فرهنگی و اعتقادی با استفاده از رسانه‌های پرشماری که در اختیار دارند، تصریح کرد: نظام سلطه می کوشد ما و زندگی ما را مطابق میل خود تربیت کند یک روز با تصویب سندی آموزشی، یک روز با تولید یک فیلم، یک روز با ترویج یک باور ضد دینی و... این روند هر روز به روشی ادامه یافته و فضای مجازی عرصه مناسبی برای فعالیت دشمن شده است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه باید اذعان داشت علی رغم زحمات بسیار متحمل شده در سطوح مختلف اهداف شجره طیبه صالحین به طور کامل محقق نشده است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، اظهار داشت: سپاه و بسیج مولود مبارک انقلاب اسلامی است ما به پوشیدن این لباس افتخار  می کنیم و با خدمت به مردم شکرگذار این نعمت الهی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها