سید ساجد یعقوبی
مراسم گرامیداشت هفته بسیج و نشست بصیرتی و روشنگری در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۰۷۶۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

نشست بصیرتی و روشنگری در شرکت کشت و صنعت مغان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سیداسماعیل احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پارس آباد در این نشست  با بیان اینکه به  فلسفه اصلی تشکیل بسیج زمینه سازی برای تداوم وحدت در جامعه انقلابی بود اظهار داشت: امام خمینی (ره) بسیار هوشمندانه در 5 آذر 1358 فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد تا در کشور محورهایی برای حفظ وحدت باشد چرا که نقشه اصلی دشمنان انقلاب برنامه ریزی برای ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی بود.

وی افزود: فلسفه اصلی تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) ، زمینه سازی برای تداوم وحدت در جامعه انقلابی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پارس آباد با بیان اینکه ماموریت اصلی بسیج همین تدام وحدت در جامعه است، گفت: ظهور این تداوم را در تمام دوره ها از جمله جنگ، بازسازی پس از جنگ و در مقابله با سایر توطئه های داخلی و خارجی در طول سالیان گذشته مشاهده کرده ایم.

احمدی  همچنین برهمگانی کردن روحیه بسیجی در تمامی صحنه های جهادی بین اقشار مختلف مردم تاکید کردند و افزود: روحیه بسیجی داشتن درتمامی زمینه های زندگی روزمره بایستی دراولویت تک تک ما ایرانیان باشد تا دشمن نتواند به قلب و ذهن ما نفوذ کند درغیراین صورت دشمن به ما نزدیکتر خواهد شد وپیامد همین امر میتواند جبران ناپذیر باشد پس بایستی هوشیارتر از قبل باشیم.

محمود علایی عضوهیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری کشت و صنعت مغان نیز با بیان اینکه جامعه ما از یک تنوع اقلیمی و فرهنگی برخوردار است، گفت: با توجه به این موضوع اصل تفکر تشکیل بسیج همان حفظ وحدت در جامعه بود و بر این اساس لازم بود انسجام بخشی صورت گیرد تا این تنوع قومی در ایران با هم هماهنگ شود.

وی با بیان اینکه بسیج یک قدرت ماندگار درتاریخ ایران اسلامی ایست خاطر نشان کرد: بسیجی یعنی کسی که عزت، استقلال ، حفظ ارزش ها و عدالت را در سینه باز فداکار خود دارد، بسیجی یعنی کسی که در دفاع از حق و حق گویی و عدالت خاضعانه ایستاده و حاضر نیست به کسی ظلم کرده، در جامعه اختلاف افکنی کند و انسجام ملی را به خطر بیندازد.

در پایان این مراسم از طرف حوزه مقاومت بسیج کارگری و روابط عمومی شرکت کشت و صنعت مغان به پاس زحمات شبانه روزی فرماندهان حوزه مقاوت بسیج کارگری کشت و صنعت مغان با حضور مسئولین شهرستانی ومدیران آن شرکت لوح و هدایای اهدا شد.

ارسال نظرات