مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر:

نظام جمهوری اسلامی پرچم معنویت و اخلاق را برافراشت

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی پرچم معنویت و اخلاق را بلند کرد.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۸۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  حجت الاسلام و المسلمین علیرضا چهکندی نژاد در آغاز هفته بسیج در جمع بسیجیان خواهر در محل هیئت رزمندگان اسلام کاشمر ضمن عرض خیر مقدم خدمت بسیجیان، فرا رسیدن هفته بسیج را به آنان تبریک گفت و خاطر نشان کرد:آنچه را که امروزه مقام معظم رهبری از بسیجیان می‌خواهد اهداف و وظایفی است که برای آنان روشن کرده‌اند که  شامل حمایت از شعار‌های جهانی انقلاب اسلامی،  دفاع از هویت ملی و دینی، ضرورت دشمن شناسی و تقویت و افزایش بصیرت و آگاهی است.

وی ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی پرچم معنویت و اخلاق را بلند کرد. برافراشتن پرچم اخلاق فقط از موضع موضع‌گیری قابل تامین نیست، با حرکت عظیم و اقتدار ناشی از حضور مردم این پرچم در دنیا برافراشته شده است. امروز ما در دنیا در منبر‌های عظیم جهانی و بین المللی از عدالت و مظلومیت ملت‌ها سخن می‌گوییم و این به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

چهکندی نژاد بیان داشت: از نظر مقام معظم رهبری مهم‌ترین عامل هویت‌یابی ایرانیان، گرایش آنان به دین اسلام می‌باشد، چرا که اسلام به واسطه خصوصیات معنوی خود توانست به ایرانیان هویت جدیدی اعطا کند و به ایرانی بودن نیز معنای جدیدی بدهد.

وی گفت: بسیج در سرتاسر کشور باید هوشیار باشد. همه نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیرو‌های انتظامی باید هوشیار باشند. همه باید هوشیار باشند، اما بسیج احتیاج به هوشیاری مضاعف دارد. آحاد بسیج در همه جا هستند. در شهر‌ها، روستا‌ها، دانشگاه، دبیرستان، بازار و غیره. دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام از یک راه نمی‌آید. باید چشمتان را باز کنید، متوجه باشید و دشمن را بشناسید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر اظهار داشت: در اینجا نظام جمهوری اسلامی هرگز نخواسته است عده‌ای بیایند و چشمهایشان را ببندند و با اطاعت کورکورانه و بی خبر از آنچه که اتفاق می‌افتد به میدان بروند و اسلحه‌ها را بکشند و بنای جنگیدن بگذارند. مساجد را رها نکنید. نیروی مقاومت بسیج، بهترین جایی که دارد، همین مساجد است. منتها مساجد را مسجد نگه دارید و به آن اهمیت ویژه بدهید.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان از آنان تشکر کرد و از آنان خواست تا با تلاش و کوشش و بصیرتی مضاعف به راه خود ادامه دهند تا انقلاب مسیر اصلی خود را بپیماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها