فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: استکبار جهانی و دشمنان میهن اسلامی ایران از حضور بسیجیان در تمامی عرصه و برنامه‌های مختلف اعم از علمی، جهادی، سازندگی و محرومیت زدایی، فرهنگی واجتماعی، اقتصادی، سایبری و... سرخورده و مایوس شده اند.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۱۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
بسیج با ورود به عرصه های علمی و اقتصادی دشمنان را مایوس کرده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی همایش توجیهی گشت های رضویون بسیج ناحیه خلخال ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج اظهار داشت: کشور آمریکا و دشمنان میهن اسلامی ایران از حضور بسیجیان در تمامی عرصه و برنامه‌های مختلف اعم از علمی، جهادی، سازندگی و محرومیت زدایی، فرهنگی واجتماعی، اقتصادی، سایبری و... سرخورده و مایوس شده اند.
 
وی افزود: بسیج یک باور و اعتقاد بسیار با ارزشی است که حضرت امام خمینی (ره) میفرمایند؛ در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجیم.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال اضافه کرد: نشانه‌هایی وجود دارد که افول تل آویو را اثبات میکند این نشانه شامل؛کسری بودجه‌ی آمریکا در حدود ۸۰۰ میلیادر دلار،۷ تریلیون دلار خرج درمنطقه غرب آسیا، شکست آمریکا در (عراق، لبنان، پاکستان، سوریه، افغانستان) و به کار گیری دولت‌های مختلف با تصیم‌های واحد آمریکاه کشور‌های از قیبل (چین، اروپا، روسیه، هند، آفریقا، آمریکای لایتن) و ناتوانی آمریکا در اثر گذاری براستقلال طلبی جوانان ایرانی این نمونه‌های بارزی اند که افول آمریکا را تائید میکند و ختی جامعه شناسان دنیا براین باوراند که کشور آمریکا از نظر قدرت نرم فرسوده و زیاره شده است درآیند نه چندان دور با بحران‌های بسیارعظیمی روبرو خواهد شد و دولت آمریکا دگرگون خواهد شد.

عطایی در ادامه نشست تصریح کرد: همزمان با همایش سراسری گشت‌های رضویون درشهرستان خلخال از راس ساعت ۸ به طور مستقیم اجراءخواهد شد و با مسئولین در سپاه مقاومت از گشت‌های مربوطه در رده پایگاه مقاومت بازدید وسرکشی خواهد شد.
 
بسیج همه کار معنوی را با اهیمت و با ارزش ساخته است
بسیج با ورود به عرصه های علمی و اقتصادی دشمنان را مایوس کرده است

در ادامه برنامه حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه شهرستان خلخال نیز به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) با اشاره فضیلت و اقتداماتی شایسته که حضرت رسول اکرم برای املت اسلامی انجام داده است افزود: حضرت رسول اکرم (ص) درسال دهم هجری مراسم حج را به همراه جمعیت زیادی از مسلمانان برگزارکرد، بیشترین نگرانی آن حضرت به آینده املت اسلامی بود وقتی که مراسم حج اتمام یافت رسول اکرم به همراه مسلمانان در راه بازگشت از مکه به مدنیه بوداند که در میسر بازگشت مکانی بنام غدیر خم طی خطبه‌های طولانی مهم‌ترین وصیت خود را ایراد کرد و امیرمومنان را به عنوان جانشینی ملت اسلامی برگزیده اند و با ختم نزول آیات قرآن رسول اکرم (ص) رسالت خود را با موفقعیت به اتمام رسیدند.

وی در ادامه برنامه تصریح کرد: روش حکومتداری آن حضرت درزمان‌های گذشته برمبنای املت اسلامی بود آن حضرت سربازان شخصی و کاخ‌های وتشریفات‌های مجلل برای خود نداشته و آن حضرت با نهایت ساده زیستی زندگی خود را سپری میکرد و یکی ازمهمترین خلق وخوی رسول خدا این بود که زیاد سخن نمی‌گفت و با زبان دشنمام و بدگویی نمی‌گشود با همسران خویش مدارا میکرد و اهل بیت خود را گرامیداشت.

امام جمعه شهرستان خلخال گغت: این بسیج است که همه کار معنوی را با اهیمت و با ارزش ساخته است که همان گونه بسیجیان هشت سال دفاع مقدس برای زنده نگه داشتن هویت ایرانی و نام و یاد ایرانی و حفاظت از زنان و مردان ایرانی با لبیک یاحسین به سمت مشعوق الهی راه یافتن و با گفتن لیبک یا زهرا جانشان رابه این مهین مقدس هدیه کرداند.

امام جمعه خلخال افزود: یکی از شجاع ترین بسیجیان حضرت امیرمومنان علی (ع) میباشد که در بسترخواب حضرت رسول اکرم (ص) خوابید و بنیانگذار بسیج حضرت محمد (ص) بوده است.
 
ارسال نظرات