سید ساجد یعقوبی
امام جمعه بیله گفت:بسیجی بودن، معیار و ملاکی است که بر اساس آن، میزان تعهد اعضای آن به اصول و آرمان‌های انقلابی سنجیده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۷۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
بسیج متعهد به اصول و آرمان های انقلاب است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام اصغر جدائی امام جمعه بیله سوار در خطبه‌های این‌هفته نماز جمعه به تبیین آسیب‌های اسراف و سفارشات اسلام و قرآن در پرهیز از این عمل مذموم پرداخت و اظهار کرد: اسراف گناه بزرگ، بلا و مصیبت است، متاسفانه گاهی در بعضی میهمانی‌ها و مجالس بیله سوار مشاهده می‌گردد که دچار اسراف می‌شویم، وقتی خداوند در قرآن می‌فرماید: "ان المبذرین کانوا اخوان الشیاطین " باید بدانیم که اسراف ما را تا جایی پیش می‌برد که برادر شیطان شویم.

جدائی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) را گرامی داشته و به پیروان پیامبر خاتم، آخرین رسول الهی تبریک عرض کرده و امیدواریم جشن میلاد پیامبر (ص) به صورت باشکوه در بیله سوار برگزار شود.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج به فرمایشات امام راحل (ره) در مورد بسیج اشاره کرده، به تبیین ملاک بسیجی بودن پرداخت و بیان کرد: از نگاه امام (ره) بسیجی کسی است که در عمل علاقه خودش را به پیشرفت، حفظ و گسترش نظام نشان دهد، در واقع بسیجی بودن، معیار و ملاکی است که بر اساس آن، میزان تعهد اعضای آن به اصول و آرمان‌های انقلابی سنجیده می‌شود.

جدائی به پیشرفت فرآیند "کمپین زیباسازی شهر" و پردازش رسانه‌های ملی و بازتاب‌های اجتماعی آن اشاره کرد و اذعان نمود: از مشارکت شما مردم عزیز، فهیم و قدرشناس تشکر ویژه‌ای دارم، استقبال رسانه‌های کشوری و ملی، کانال‌ها و سایت‌ها از این طرح، نشان می‌دهد که مردم بیله سوار کار بزرگی را شروع کرده و وظیفه سنگینی را عهده دار شده اند، امروز تصویری زیبا از بیله سوار در ذهن مردم و مسافران‌تبلور یافته که مردم این شهرستان نباید بگذارند این ذهنیت زیبا و مثبت مخدوش شود.

وی گفت: از همه شما دوستان و عزیزان انتظار دارم برای پیشبرد هر چه بهتر کار این کمپین و ساخت شهری زیباتر، آستین‌ها را بالا زده و برای مشارکت در این طرح مهم و جامع به میدان بیایند.

امام جمعه بیله سوار در پایان به محدودیت مالی شهرداری‌ها در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: در شهرداری‌های شهر‌های کوچک برای زیباسازی شهری، راهی به جز مشارکت عمومی و مردمی نداریم، لذا از امامان جمعه و دلسوزان تمام کشور می‌خواهم که برای زیباسازی کشورمان طرح، کمپین شهر زیبا را به طرح جامع در کشور تبدیل نمایند.
ارسال نظرات