سردار نظری:

وابستگی امریکا به پول عربستان نشان از افول این کشور است/ مشکلات اقتصادی با مبارزه حل می‌شود/ کسانی که تعلق خاطر به غرب دارند نمی‌توانند در مسیر مبارزه قرار گیرند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: کسانی که دل به دنیای غرب بسته اند نمی‌توانند در خط مبارزه قرار گیرند و کسی می‌تواند در این مسیر قرار گیرد که تعلق به دنیای غرب نداشته باشد.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری ظهر امروز در سخنرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم امام رضا (ع) اظهار داشت: ۳۹ سال از فرمان تشکیل بسیج می‌گذرد و در طول این مدت ریشه‌های خود را در اعماق قلوب مسلمانان و آزاداندیشان بدواند و الان شاهد هستیم این اندیشه در حال گذر از جوامع مسلمان است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه اقدام لبنانی‌ها در برابر اسرائیل اقدام بسیجی بود، افزود: مردم شریف فلسطین با داشتن تفکر بسیجی توانسته اند با امکانات پایین دفاعی، رژیم غاصب اسرائیل را در هم بریزد و مردم لبنان نیز با این اندیشه برابر اسرائیل تا دندان مسلح فائق آمدند.

وی ادامه داد: سوریه و عراق نیز با همین تفکر و اقدام بسیجی توانستند به ملتی مقاوم تبدیل شوند و مردم یمن و بحیرین نیز انشاء الله پیروز می‌شوند و در این شکی نیست.

وی با اشاره به اینکه ۵۷۰۰ پایگاه محلات در مساجد خراسان رضوی فعال هستند، تاکید کرد: هر جا مسجدی هست باید در آنجا دو پایگاه بسیج خواهر و برادر تشکیل شود و جوانان را برای فعالیت‌های مختلف متشکل کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) از فعالیت بیش از ۶۰۰۰ واحد دانش آموزی و ۴۰۰ پایگاه بسیج دانشجویی خبر داد.

سردار نظری همچنین خاطرنشان کرد: ۱۳۱ گردان بیت‌المقدس برادر داریم که آماده اقدامات امدادی هستند و ۱۰۰ گردان کوثر نیز مربوط به خواهران بسیجی است.

وی به حضور به موقع بسیجیان در دو زلزله اخیر اشاره کرد و گفت: قریب به ۸۰۰ کانکس را به سرپل ذهاب منتقل کردیم و خدمات گسترده بهداشتی و درمانی و عمرانی در محدوده زلزله فریمان صورت گرفت.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: آمریکا رو به اضمحلال است و اقتدار سیاسی، نظامی، امنیتی و اقتصادی ندارد و وابستگی امریکا به پول عربستان نشان از این موضوع دارد.

وی بیان داشت: دیکتاتوری دلار از سر جهان کوتاه می‌شود و این مسئله یا نیازمند مبارزه است و یا اینکه باید تسلیم آمریکا شویم و عزت و استقلال و امنیت و اقتدار دفاعی خود را کنار بگذاریم. تجربه ثابت کرد که مذاکره با کشوری که غیر قابل اعتماد است پاسخ نمی‌دهد و براساس شواهد و قراین راه مبارزه را باید انتخاب کنیم. اصالت در مبارزه است و نباید مذاکره جانشین مبارزه شود.

سردار نظری تاکید کرد: اگر بنا باشد در جایی مذاکره هم بشود آن مذاکره در طول مبارزه است و نه به جای مبارزه مذاکره بین امت و برای مصالحه داخلی است.

وی اظهار کرد: درست است که مبارزه هزینه دارد، ولی آیا بدون هزینه می‌توان عزتمند بود؟ کسانی که دل به دنیای غرب بسته اند نمی‌توانند در خط مبارزه قرار گیرند و کسی می‌تواند در این مسیر قرار گیرد که تعلق به دنیای غرب نداشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: تفکر بسیجی این است که مسئولان ما در مدیریت ادارات و دستگاه‌ها جناحی عمل نکنند بلکه انقلابی و براساس منافع ملت عمل کنند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها