امام جمعه باخرز:

اروپا اثبات کند پس از خروج امریکا از برجام چه کرده است

امام جمعه باخرز با انتقاد از سخنان سخیف و بی ربط و حالت طلب‌کارانه وزیر امور خارجه انگلیس گفت: اروپا باید اثبات کند بعد از حدود شش هفت ماه خروج آمریکا از برجام که قرار بود روابط بانکی ایران را تسهیل کند در این خصوص چه کرده است؟
کد خبر: ۹۰۸۱۶۲۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین داود زاهدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که در مسجد جامع امام علی (ع) برگزار شد، با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان، ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به بیان نکاتی در خصوص سجایای اخلاقی پیامبر (ص) در بیان قرآن کریم و کلام اصحاب و یاران ایشان پرداختند.

امام جمعه شهرستان باخرز در خطبه دوم ضمن توصیه مومنین به تقوا، با تأسی به احادیث نبوی (ص) از آحاد مردم شهرستان خواستند حضور مستمر در نماز دشمن شکن جمعه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی نیاز امروز بشریت را معرفی شخصیتی همچون پیامبر اکرم (ص) به عنوان یک اسوه و الگو به جهان دانست.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را از مردم و برای مردم و در کنار مردم خواند و افزود: این نیرو‌های جان برکف تا امروز در مقابل تمام فتنه‌ها با استواری حرکت کرده است.

خطیب جمعه باخرز با اشاره به سفر وزیرخارجه انگلیس به کشورمان و انتقاد شدید از سخنان سخیف و بی ربط و حالت طلب‌کارانه وی بیان داشت: اولا این ملت بزرگ می‌گوید که اروپا باید اثبات کند بعد از حدود شش هفت ماه خروج آمریکا از برجام که قرار بود روابط بانکی ایران را تسهیل کند در این خصوص چه کرده است؟ ... باید مسئولان لیستی از مطالبات مردم را به وزیر خارجه انگلیس عرضه می‌داشتند تا آن‌ها را اینقدر جسور نکند. راهکار این است که نسبت به آنچه امروز آن‌ها به تعهداتشان عمل نمی‌کنند ما قدم به قدم از برجام خارج بشویم که اگر این خروج انجام نشود قطعا تصمیمات غیرعاقلانه دیگری می‌گیرند و مجبورند ملت این را تحمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نگاه طلب کارانه و وقیحانه غربی‌ها حجت را بر مسئولین ما تمام کرد که راه رسیدن به آرمان امام و شهدا و برون رفت از همه مشکلات باید نگاه به داخل باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها