همزمان با هفته بسیج؛

بسیجیان بجستان با امام جمعه شهرستان خود دیدار کردند

همزمان با هفته بسیج تعدادی از بسیجیان و پاسداران بجستان با امام جمعه شهرستان خود دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۴۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با هفته بسیج تعدادی از بسیجیان و پاسداران شهرستان بجستان با حضور در دفتر امام جمعه این شهر از ارشادات حجت الاسلام وحیدی مستفیض شدند.

در ابتدای  این دیدار سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی؛ فرمانده ناحیه بجستان ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد پیامبر اکرم (ص) تقارن این دو رخداد را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: برکسی پوشیده نیست که بسیج در این چهار دهه از انقلاب توانسته است گره‌های کوری را از این نظام بازکند. یکی از وظایف امامان جمعه این است که دستاورد‌ها و کارکرد‌های بسیج را برای مردم بازگو کنند.

در ادامه حجت السلام حسین وحیدی امام جمعه بجستان بعد از خوش آمد گویی و تبریک هفته بسیج تصریح کرد: تعبیر امام راحل از بسیج، مردم بودند و شخص خاصی مورد نظر ایشان نبود و مسئولیت به قشر خاصی واگذار نمی‌شد. بسیاری از موفقیت‌های این انقلاب مرهون حرکت بسیج و نیرو‌های بسیجی است که نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد.

وی ضمن اشاره به شاخصه‌های بسیج در کلام رهبر انقلاب اذعان کرد: اگر بسیج هویت خودش را نگاه دارد و مردم با حرکت بسیجی خود بمانند، موفق خواهند بود.
 
امام جمعه بجستان اولین شاخصه بسیجی را داشتن ارتباط با خدا دانست و گفت: بسیجی با داشتن معنویت هیچ وقت خسته نمی‌شود. دومین شاخصه یک بسیجی اخلاص در عمل است، بسیجی نه قدرت، نه نام و نه نشان می‌خواهد یک مسیر حقی را گرفته و جلو می‌رود و کارش برای خداست و به هیچ چیزی و هیچ کسی جز خدا تکیه نمی‌کند.

وی ادامه داد: سومین شاخصه بسیجی حضور همیشگی در صحنه است. بسیجی کسی نیست که صحنه را خالی کند، در بطن جامعه است در همه صحنه‌ها و همه زمان‌ها و مکان‌ها حضور دارد و چهارمین شاخصه بسیجی، عمل مجاهدانه است، بسیج برای رضایت خدا کار می‌کند و خواسته‌ای جز این ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها