فرمانده سپاه بردسکن اعلام کرد:

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه بردسکن از پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی طی یکسال گذشته دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۹۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ علی محبی در حاشیه برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان بردسکن گفت: با این تسهیلات زمینه اشتغال بیش از ۵۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.
 
وی به دیگر فعالیت‌های سپاه در حوزه برگزاری اردو‌های جهادی اشاره کرد و گفت: این اردوه‌ها در قالب اردو‌های یک روزه، سه روزه و ۷ روزه برگزار و در سال جاری ۱۸ گروه فعال شناسنامه دار شده اند که این تعداد گروه ۳۰ مورد اعزام به مناطق محروم داشته اند.
 
فرمانده سپاه بردسکن  ویزیت و تجویز داروی رایگان، سم پاشی اماکن دامی و واکسیناسیون دام‌ها، احداث ۱۰ حمام انفرادی، ساخت ۹ سرویس بهداشتی، احداث ۷ باب حمام با مصالح، کمک به ساخت ۶ باب منزل مسکونی، برگزاری ۴۲ دوره آموزشی ویژه کشاورزان با هدف کاهش مصرف سموم در باغات و مزارع که این حرکت خود باعث کاهش ۵۰ درصدی مصرف سموم در باغات و مزارع شده است و لایروبی و مرمت ۱۰ رشته قنات را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی این شهرستان برشمرد.
 
سرهنگ محبی به تشکیل بیش از ۲۰۰ حلقه شجره طیبه صالحین در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به طور متوسط هر حلقه بیش از ۲۰ تفر عضو دارد که در سطح شهرستان بیش از ۴ هزار نفر از قشر‌های مختلف مردم عضو حلقات صالحین می‌باشند.
 
وی مسجد محوری و رفع محرومیت از مناطق روستایی را از از اهداف مهم این شجره طیبه عنوان کرد.
 
فرمانده سپاه بردسکن برگزاری یادواره‌های شهدا، برنامه آبروی محله، افتخار کوچه، سرکشی با خانواده‌های معظم شهدا، و برگزاری نشست‌های بصیریتی را از دیگر فعالیت‌های بسیج اعلام کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها