مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه میثم مشهد:

انقلاب اسلامی ایران به زنان هویت بخشید

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه میثم مشهد بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین خدمتی که به جامعه زنان داشت، هویت‌بخشی به آن‌ها بود.
کد خبر: ۹۰۸۲۴۷۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ، حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی، در بین خواهران بسیجی در حسینیه چهارده معصوم(ع) شهرستان طرقبه با بیان وظایف زنان بسیجی در اجتماع بیان کرد: بسیج جامعه زنان یکی از ارکان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز وظیفه جامعه زنان تربیت فرزندانی با روحیه بسیجی است که فردا بتوانند در جامعه و در سنگر‌های متفاوت حضور پیداکنند.

گلقندشتی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین خدمتی که به جامعه زنان داشت، هویت بخشی به آن‌ها بود که امروزه نیز به چشم می‌خورد. حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بسیار مشهود است، این در حالیست که زنان قبل از انقلاب اسلامی در جامعه هیچگونه نقشی نداشته و بلکه فقط به عنوان یک ابزار جنسی به آن نگاه می‌شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه میثم مشهد در انتها اشاره داشت: اصلی‌ترین هدف دشمنان این مرز وبوم به فساد کشاندن زن در جامعه اسلامی است چرا که آنان به خوبی درک کرده اند که اگر زن به فساد کشیده شود در وهله‌ اول خانواده و سپس یک جامعه به فساد کشیده می‌شود واگر زن تعالی پیدا کند یک جامعه طیب و طاهر می‌شود و تعالی پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها