خبرهای داغ:
به همت پایگاه امام جعفرصادق (ع)،

برگزاری جشن میلاد پیامبر و‌امام صادق(ع) و هفته بسیج در شاهرود+ تصاویر

به همت پایگاه امام صادق(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص)، جشن هفته بسیج و وحدت و میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۵۱۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) و هفته وحدت و گرتمبداگر هفته بسیج به همت پایگاه امام جعفر صادق (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) مراسم جشنی در مسجد امام جعفر صادق (ع) محله نادر شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حمید عبداللهیان امام جمعه موقت شاهرود در سخنانی با گرامیداشت میلادها و هفته وحدت و بسیج با بیان اینکه پیامبر اسوه بود چون مقاومت داشت افزود: در چهل سال انقلاب آنچه ما را در برابر تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم دشمن پیروز کرده مقاومت و ایستادگی ملی است و باید این راه حفظ کنیم.
وی افزود: تلاش دشمنان درهم شکستن این مقاومت است و برای همین تمام تلاش خود را در این مسیر متمرکز و تلاش آنها معیشت و اقتصاد مردم است تا ملت را از مسیر مبارزه و مقاومت باز دارند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شاهرود با تاکید بر بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان در راه مقابله با دشمنان گفت: امروز ما تزذخر روز به وحدت و اتحاد نیاز داریم و باید با تبعیت از ولایت در این مسیر قدم برداریم.
در این مراسم که با مدیحه سرایی همراه بود گروه‌ تواشیح پایگاه به اجرای برنامه پرداخت و از نوجوانان بسیجی فعال پایگاه نیز تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها