سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل خبر داد؛
سرهنگ پاسدار نوحی گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبی در طول هفته بسیج به بیش از ۱۶ روستای و محله محروم شهر اردبیل تیم پزشکی و کاروان محرومیت زدایی اعزام نموده تا به اهالی محروم خدمات رسانی نمایند.
کد خبر: ۹۰۸۲۷۴۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۳
اعزام ۱۶ تیم پزشکی و کاروان محرومیت زدایی روستا و محله محروم شهر اردبیل
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار جوادی نوحی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل هدف از این امر را خدمات رسانی به اهالی مناطق محروم دانست و اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم، اکیپ پزشکی و پیراپزشکی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان در محله‌های سید آباد راه کلخوران و ایران آباد اردبیل حضور یافته و به اهالی این محله‌ها خدمات رسانی نمودند.

وی گفت: تمامی اقدامات انجام شده در این اکیپ‌ها رایگان بوده و اهالی مناطق محروم بدون پرداخت هزینه از خدمات این اکیپ بهره‌مند خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه خدمت به اهالی مناطق محروم از وظایف مهم بسیج سازندگی می‌باشد افزود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل در طول هفته بسیج به بیش از ۱۶ روستای و محله محروم شهر اردبیل تیم پزشکی و کاروان محرومیت زدایی اعزام نموده تا به اهالی محروم خدمات رسانی نمایند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه در طول هفته بسیج شاهد افتتاح ۳ پروژه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان بودیم تصریح کرد: از محوری‌ترین برنامه این هفته طرح همگام با کشاورز بود که در این طرح مهندسین کشاورزی با حضور در روستا‌های اردبیل برای اهالی نحوه صحیح داشت، کاشت، برداشت و علمی سازی کشاورزی را آموزش دادند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار