مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع):

کلید طلایی حل مشکلات بسیج است

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: کلید طلایی حل مشکلات، بسیج است، هرجا که نیاز بوده است بسیج در وسط میدان ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۸۲۸۹۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ شب گذشته همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بزرگ بسیجیان شهرستان بجستان با سخنرانی سردار یوسفعلی زاده مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مصلی نماز جمعه شهرستان بجستان برگزار گردید.

در این مراسم سردار یوسفعلی زاده مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته پر برکت بسیج بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در برابر کفار اهل کوتاه نیامدن بود، اهل سازش ناپذیری بود در برابر کفار، در بین پیروان اهل رافت بود، اهل مهربانی بود، اهل محبت بود، دلسوز اسلام بود.
 
وی در ادامه گفت: ما باید اولیای دینمان را بشناسیم، خودمان را مزین کنیم به اندیشه‌های اولیای دین خودمان را نزدیک کنیم به اولیای دین. همان طور که مقام معظم رهبری با هزاران تکریم از اولیای دین سخن می‌گویند.
 
سردار یوسف علیزاده خاطرنشان کرد: ما با دستان خالی می‌توانیم در مقابل همه ابرقدرت‌ها ایستاد، از قدرت‌های پوشالی نباید ترسید، می‌توان به خدا اعتماد کرد و با گلبانگ الله اکبر می‌توان در مقابل ابرقدرت‌ها نه گفت.
 
مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: امام راحل قائل بودند به این که نهضت ما با همه نهضت‌ها فرق دارد، نهضت ما حسینی است وقتی یک نهضت جنسش حسینی شد یعنی ایثار یعنی از یک دنیا دشمن نترسیدن است. راه ما راه امام (ره) و شهیدان است.
 
وی در ادامه افزود: ما باید در مسیر اولیا دین حرکت کنیم، دنیا محل امتحان است ما باید تلاش کنیم خوب زندگی کنیم، از خدا کمک بگیریم، دائما مراقب خود باشیم، با خودمان بجنگیم. به کوری چشم دشمنان راه امام(ره) و شهیدان با مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری استمرار پیدا کرده است و نظام جمهوری اسلامی ایران علی رغم تهدید، تحریم و جنایت جنایتکاران سرپاست. اسلام انقدر قوی است که نیاز به کفار ندارد.
 
وی  با اشاره به گستردگی بسیج در همه جهان اسلام خاطرنشان کرد: امروز بسیج جهان اسلام حقیقتا تشکیل شده در سوریه، لبنان، بحرین، نیجریه، فلسطین و به کوری دشمنان جهان اسلام امروز بسیج میلیونی تبدیل شده به بسیج ده‌ها میلیونی.
 
مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان با اشاره به حل مشکلات بسیج به دستان بسیجیان گفت:کلید طلایی حل مشکلات، بسیج است، هرجا که نیاز بوده است بسیج در وسط میدان ایستاده است، نه مذاکره با امریکا و اروپا. ما نباید در برابر دشمنان کوتاه بیاییمفحل مشکلات این کشور جز با دستان جوانان و خودمان امکان پذیر نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها