سید ساجد یعقوبی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل: امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون شهیدا و خانواده ایثارگران و جانبازان هستیم.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۴۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قاسم رحیمی صبح امروز در یادواره شهیدای بسیج کارگری اردبیل که در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل با حضور مسئولین استانی برگزارشد،اظهار کرد:امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون شهیدا و خانواده ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی ادامه داد:اولین مرحله برای رشد و پیشرفت در حوزه اقتصادی امنیت در کشور است که در سایه نیروهای انتظامی،سپاه و ارتش این امنیت در کشورمان برقرار است.

 مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: کارگران این قشر زحمت کش همیشه و در هر زمان در صحنه حضور داشتند و برای پیشرفت کشورعزیزمان تلاش کرده اند و امروز که در کشورمان جنگ اقتصادی آغاز شده است کارگران پرتلاش در خط مقدم این جنگ قرار گرفته اند.

دکتر رحیمی اضافه کرد: بحث اقتصادی امروز کشورمان موضوع جدیدی است و بیشتر از آنکه به تحریم‌ها بستگی داشته باشد به ساختار و چهارچوب اقتصادی کشورمان وابسته است که با اصلاح آن فقط می‌توانیم از این شرایط بحرانی با موفقیت عبور کنیم.

 وی بیان کرد: با بازنگری در اقتصاد کشور می توانید گام های اساسی برای مقابله با رانت ها و بی عدالت های برداشت و در این راستا سیاست مداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید تصمیم های اساسی بگیرند.

ارسال نظرات