امام جمعه مشگین شهر گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا نشانه از خودگذشتگی در جامعه است که باید این مراسمات با رفع شبهه در افکار عمومی نسل امروزی و به ویژه نسل جوان و امروزی با ادامه راه و سیره شهدا به این مهم جامه عمل پوشانده شود ک
کد خبر: ۹۰۸۴۲۸۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

برگزاری یادواره‌های شهدا نشانه از خودگذشتگی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با حضور خانواده‌های شهدای والامقام و اقشار مختلف مردم و به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، یادواره شهدای روستای میرک شهرستان مشگین‌شهر به صورت باشکوه و منظم برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در این مراسم اظهار داشت: تشکیل یادواره‌های شهدای والامقام علاوه بر تثبیت و ماندگاری یاد و خاطره شهدا، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود که به همین دلیل باید در راستای نهادینه‌سازی این مهم در جامعه از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها استفاده شود.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نشانه از خودگذشتگی در جامعه است که باید این مراسمات با رفع شبهه در افکار عمومی نسل امروزی و به ویژه نسل جوان و امروزی با ادامه راه و سیره شهدا به این مهم جامه عمل پوشانده شود که در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه همکاری و تعامل همه‌ جانبه‌ای داشته باشند.

باوقار اظهار کرد: امنیت کشورمان در ثمره خون مطهر شهدا رقم خورده و ما باید قدردان این نعمت بزرگ و گستردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم و روحیه ایثار و فداکاری را در جامعه پدیدار کنیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: باید قدردان خون پاک شهدای والامقام باشیم چرا که داشته‌هایمان را مدیون خون مقدس شهداییم و بی‌شک اگر در عرصه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه دست یافته‌ایم در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده و باید از این دستاوردها با جان و دل حفظ و صیانت کنیم.

امام جمعه مشگین‌شهر بیان کرد: تمام تلاش ما باید بر این باشد که با دستیابی به ارزش‌ها و حفظ آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عمل کرده و به اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات