معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه (ع):

امروز تنها نهادی که به مردم صادقانه و بی‌منت خدمت می‌کند بسیج است

معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه (ع) گفت: امروز تنها نهادی که با مردم صادقانه و بی منت خدمت می‌کند بسیج است و این برگرفته از توصیه رهبری است و در بسیج هیچ گونه هزینه بیهوده‌ای صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۲۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ دوم حسین ظریفی، در  مراسم اقتدار بسیجیان گناباد گفت: امروز بسیجیان حال و هوای دوران دفاع مقدس را حس کرده‌اند و می‌دانند بر آن‌ها چه گذشته است، کسی درک نخواهد کرد بر گردان امام صادق (ع) در کربلای ۵ چه گذشت مگر بسیجیانی که امروز روی ویلچر و یا پای خود را از دست داده‌اند خوب این موضوع را لمس می‌کنند، اما تفکر و روحیه بسیجی به این درک رسیده است.

وی افزود: اگر امروز بسیجیان در همایش اقتدار با این شور و حال شرکت می‌کنند برگرفته از همان سختی‌هایی است که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس لمس کرده‌اند.

معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه (ع) تصریح کرد: از اول انقلاب بسیج در همه صحنه‌ها حضور داشته و بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب همچنان از تفکرات امام (ره)، مقام معظم رهبری و نظام دفاع می‌کنند و تجربه نشان داده هر کجا بسیج حضور نداشته به ویرانی تبدیل شده است.

ظریفی خاطرنشان کرد: امروز تنها نهادی که با مردم صادقانه و بی منت خدمت می‌کند بسیج است و این برگرفته از توصیه رهبری است و در بسیج هیچ گونه هزینه بیهوده‌ای صورت نمی‌گیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تنها نیرویی که می‌تواند در مقابل استکبار بایستد بسیج و روحیه بسیجی است و ما در مسیر ولایت از خداوند درخواست هدایت به راه راست را داریم و راه راستی غیر از ولایت پذیری وجود ندارد.

سردار ظریفی عنوان کرد: کسی نمی‌تواند مسیر بسیج را تغییر دهد و شما شاهد بودید با یک فراخوان کوچک یک میلیون نفر آماده جانفشانی و دفاع از ولایت شدند و در کشوری که تفکر بسیجی باشد هیچ گاه در مقابل دشمن تسلیم نمی‌شود.

وی افزود: اگر کسی فکر کند بسیجی را محدود می‌تواند بکند در اشتباه است، زیرا ما به دنبال تشکیل سپاه بسیج اسلام هستیم و دیدید که در محور مقاومت بهترین نیرو‌ها از ۵ کشور حضور داشتند که زمینه ساز تشکیل بسیج جهانی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها