خبرهای داغ:
شهردار شاهرود:

تلاش در شهرداری استمرار راه شهدا با حرکت جهادی است

شهردار شاهرود گفت: خدمت در شهرداری استمرار راه شهدا به عنوان حرکت جهادی و هدف متعالی ارزشمند شهدای عزیز است.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۶۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در مراسم خاطره گویی شهدا به مناسبت هفته بسیج و یادمان ۲۸ شهید منتسب به این نهاد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه ما مدیون شهدا و ایثارگری رزمندگان هستیم اظهار کرد: هرگاه احساس خستگی و خودباوری داشتیم که کار تلاش زیاد می‌کنیم، شهدا را به یاد بیاوریم تا بدانیم دین زیادی به گردن ماست و یادآوری اسوه و الگو‌ها برای ما ضرورت دارد.
وی افزود: یادآوری از لحظات دوران جنگ تلنگری به ماست که دین زیادی داریم و امروز برای آبادانی سرزمین تلاش شبانه روز کار کنیم و وقت خود را هزینه کنیم بازهم نباید فکر کنیم کار انجام دادیم بلکه استمرار راه شهدا به عنوان حرکت جهادی و هدف متعالی ارزشمند شهدای عزیز تلاش ماست.
وی با بیان اینکه مدیون بودن شهدا نگاه با تلاش و بدون اعمال محدودیت زمانی رسم امانت داری است گفت: توقع مردم امانتداری است جدی توجه کنیم که کوچکترین لغزشی از ما سربزند هیچگاه بخشودنی نیست نزد خدا و مردم و نزد وجدان احساس بدی خواهیم داشت.
شهردار شاهرود تصریح کرد: مردم انتظار امانتداری از ما دارند و ما افتخار مدیریت در یک سازمان برای خدمت به شهر را داریم و مشغول خدمت هستیم و مرهون ایثارگری‌های عده‌ای زیاد هستیم.
وی با بیان اینکه خیلی ناگوار است از مراجعات این مردم که از دل آن‌ها ایثارگران برخاستند در پاسخگویی تندی یا تعلل داشته باشیم افزود: بتید تلاش کنیم که دلگرمی مردم چندین برابر شود و باور داشته باشند خادمین آن‌ها از صمیم دل و صداقت در راه توسعه و آبادانی شهر شاهرود قدم برمی‌دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار