خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج،

یادواره ۲۱۲ شهید کارکنان دولت شهرستان شاهرود+ تصاویر

یادواره کارکنان دولت شهرستان شاهرود به همت حوزه بسیج ادارات الحدید و پایگاه امام رضا (ع) شاهرود به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره ۲۱۲ شهید کارکنان دولت شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه شاهرود و رویان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود، مدیرکل راه آهن شمالشرق یک، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، بخشدار مرکزی و بسطام شهرستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، جانشین نیروی انتظامی شهرستان و مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان به همت حوزه بسیج کارمندی الحدید در مسجد قرآن این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام محسن محمدیان امام جماعت مسجد قرآن در این مراسم با خیرمقدم به همت شرکت کنندگان در مراسم بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
ملت ما استقلال خود را مدیون شهداست
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این مراسم با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان در این یادواره شهدا اظهار کرد: این مراسم تقدیر از ۲۱۲ شهیدی است که به کشور استقلال و آزادی دادند و از خدا بخواهیم ما را رو سیاه شهدا قرار ندهد.
وی افزود: سردار فضلی شهید زنده‌ای است که خونش با خون شهدای این مرز بوم مخلوط شده و جزو ذخایر این کشور است و سردار سلیمانی منجی و منادی حق بین کشور‌های مسلمان است که ما بار مظلوم و مقابله با دشمنان است و ابهت و بزرگی به واسطه حرکت این عزیزان است.
محمدی خاطر نشان کرد: قدر بزرگ مردان به عنوان ذخایر مملکت باید دانست و رئیس جمهور در جلسه هفته وحدت که برگزار شده بود هر چند مسائل مشکلات را داریم که همین قدر بس که شما پول به استکبار می‌دهید گاو شیرده نام می‌برد و‌حمایت نکنم و شما نمی‌تواند نگهداری کنید و ما از شما می‌خواهیم ظلم نکنید و اگر مشکلات داریم قطعا بهشت را بهانه نمی‌دهند بلکه باید هزینه کرد و استقلال هزینه می‌خواهد و هزینه داده که سرمایه دارد.
محمدی با تاکید بر اینکه در جهان تعیین کننده هستیم گفت: این‌همه عزیز برای ما به خاطر صلابت ما در دنیا است و این صلابت را ما برای ملت خود و در کنار همه مظلومان دنیا هستیم بویژه کسانی که مورد بی مهری خودشان قرار گرفته است.
معاون استاندار افزود: شهرستان شاهرود شهرستان دل‌های با صفاست که بیست ین شهید و رزمنده کرده و علمای بزرگ و فرمان رهبری را گوش به فرمان هستند.
روایتگری جانباز و رزمنده دفاع مقدس عباس اکبریان و اجرای نقالی شهدا توسط حسن جلالی و مدیحه سرایی علی اکبر نظری از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا بود.
این به همت حوزه بسیج ادارات الحدید، پایگاه بسیج امام رضا (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت، صالحین و امام جماعت و هیئت امنا مسجد قرآن شاهرود در گرامیداشت ۲۱۲ شهید کارکنان دولت شهرستان شاهرود برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها