نماینده بسیج اساتید دانشگاه‌های تربت حیدریه:

الگو برداری‌های نادرست از اساتید توسط دانشجویان مشکلاتی را برای جامعه دانشگاهی ایجاد می‌کند

نماینده بسیج اساتید دانشگاه‌های تربت حیدریه بیان داشت: برخی الگو برداری‌های نادرست از اساتید توسط دانشجویان مشکلاتی را برای جامعه دانشگاهی پدیدار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۱۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسن فیضی در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و فرهیختگان بسیجی دانشگاههای تربت حیدریه گفت: دانشجویانی که در دانشگاه تحصیل می‌کنند ع لاوه بر تحصیل، الگو‌های رفتاری و اخلاقی را از اساتید خود می‌اموزند و در این بین برخی الگو برداری‌های نادرست از اساتید توسط دانشجویان مشکلاتی را برای جامعه دانشگاهی پدیدار می‌کند.

حسن فیضی افزود: جوانی که وارد دانشگاه می‌شود با توجه به رفتار‌هایی که از قبل ورود به دانشگاه در او شکل گرفته، اما می‌توان با رفتار و کردار مناسب نسبت به رفتار و اخلاق و عقاید آنان تغییری ایجاد کرد و این اقدام در گرو اقدام عملی و رفتاری اثر بخش است.

نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و فرهیختگان بسیجی دانشگاه‌های تربت حیدریه در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

در پایان از ۷ نفر از نخبگان و فرهیختگان در حوزه اساتبد و دانشجوبان بسیجی تجلیل شد.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری تربت حیدریه در جنوب خراسان رضوی دارای ۷ مرکز دانشگاهی شامل: دانشگاه عالی، علوم پزشکی، ازاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی، فرهنگیان، فنی مهندسی است که بالغ بر ۱۱ هزار دانشجو با ۲۵۰ استاد عضو هیئت علمی تا مدرک دکترا در آن تحصیل و تدریس می‌کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها