مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه امام رضا(ع):

سامانه‌های ایجاد شده در سایت شورای شهر مشهد ارتباط شهروندان با شورا را تسهیل می‌کند

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: سامانه‌های ایجاد شده در سایت شورای شهر مشهد موجب تسهیل در ارتباط شهروندان با شورای شهر و کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت و هزینه آنان می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۹۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار سیدجواد کمالی،  ضمن بازدید از پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، در غرفه روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد نیز حضور یافت و با سامانه انتقادات و پیشنهادات ایجاد شده بر روی سایت شورا و دیگر بستر‌های ارتباط شهروندان با منتخبان خود آشنا شد.

وی اظهارکرد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا شالوده‌ای مردم هستند و لذا نمایندگان منتخب در این مجموعه‌ها باید درصدد حل و فصل مشکلات شهروندان خود برآمده و خدماتی مطلوب به آن‌ها ارائه نمایند.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر باید نسبت به تمامی اقدامات اجرایی شهرداری در مناطق مختلف نظارت داشته باشد و همین امر سبب شده تا شورا‌ها از جایگاه بسیار والایی برخودار باشند، گفت: شهر مشهد از موقعیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده که با سایر شهر‌های کشور متفاوت است؛ این تفاوت نشات گرفته از وجود بارگاه منور رضوی بوده که نقشی بین‌‎المللی به این شهر بخشیده است.

 کمالی در خصوص سامانه‌های ایجاد شده در سایت شورای شهر مشهد اظهارکرد: بدون شک این بستر‌های مبتنی بر فضای مجازی، موجب تسهیل در ارتباط شهروندان با شورای شهر و کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت و هزینه ایشان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر اقدامی زمانی به موفقیت می‌رسد که همراهی مردمی را درپی خود داشته باشد و مادامی که این امر محقق نشود، تلاش‌های ما مثمر ثمر نخواهد بود؛ در خصوص این سامانه‌ها نیز باید با استفاده از بستر‌های فرهنگسازی و استفاده از زیرساخت‌های فرهنگی و رسانه‌های مختلف شهروندان را به مشارکت دعوت کنیم.

سرهنگ کمالی در پایان گفت: معرفی سامانه‌های انتقادات و پیشنهادات شورای شهر مشهد به نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال محدود نشود و در تمامی حوزه‌ها باید به معرفی آن‌ها بپردازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار