فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

فرماندهان پایگاه‌های بسیج نگهبان باور دینی مردم در محله و شهر هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار مشهد خطاب به فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلات گفت: شما نگهبان باور و انقلاب‌های دینی و مکتبی محله و شهر هستید.
کد خبر: ۹۰۸۵۷۱۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ گرایلی پاسدار گرایلی در همایش  «چتر خدا» که با حضور خانواده فرماندهان بسیجی خواهر در سطح ناحیه عمار در مشهد برگزار شد  در خصوص انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی معطوف به همه کشور‌های اسلامی و دولت جمهوری اسلامی متعلق به کشور ماست.

وی ادامه داد: شما فرماندهان پایگاه‌های بسیج‌ هستید که باید نگاه مردم را به جمهوری و انقلاب اسلامی عمیق‌تر کنید. امروز فرماندهان پایگاه‌های بسیج  نگهبان باور و انقلاب‌های دینی و مکتبی محله و شهر هستند.

گرایلی با اشاره به اینکه یک ساعت کار خالصانه برای خدا بهتر از هر عملی است، خاطرنشان کرد: هر کسی داعیه سربازی امام زمان(عج) را دارد باید در پایگاه بسیج کار و مسئولیت بپذیرد. باید هزینه بدهیم تا سرباز امام زمان(عج) شویم. امام حسین(ع) هزینه پرداخت کرد تا اسلام به ما رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار مشهد بیان کرد: انقلاب اسلامی راه خود را گرفته و  به سمت جلو در حال حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم بسیجیان در آبان ماه نشان از اقتدار و یکپارچی جمهوری اسلامی و اثرگذاری بسیج است.

گرایلی در خصوص اثر فردی بسیج با اشاره به حدیث پیامبر(ص) که «هرکس یک نفر را هدایت کند اثر آن از خورشید بر کائنات بیشتر است»، یادآور شد: شما کجا می‌خواهید کار کنید که این مقدار ثواب را دریافت کنید. اگر بتوانید یک نفر در محله خود را به اسلام وابسته کنید نسل در نسل شما در این ثواب شریک هستند.

وی در خصوص تحولات انقلاب اسلامی ایران ابراز کرد: قانون تحولات اسلام، جمهوری اسلامی است. اگر شما با انقلاب نبودید، انقلاب وجود نداشت. شما فرماندهان پایگاه الهی ولایت فقیه هستید، در جایی کار می‌کنید که شهدایی مثل نواب صفوی و... در آنجا بوده اند. امروز من و شما مدیران ولایتیم. ما کارمان با دولت تفاوت دارد. ما منصوب ولایت هستیم. 

فرمانده سپاه عمار افزود: اگر می‌خواهید خیر آخرت و برکت در زندگی تان داشته باشید، قدم هایتان را در این راه محکم‌تر ادامه دهید. از سختی و مشکلات نترسید که کار کردن در اسلام با مشکلات ادغام شده است. من و شما برای بقاء ولایت و رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی آن باید شب و روز تلاش کنیم که ان شاء الله این تلاش موثر خواهد بود گرچه بعضی افراد ثمرات را نمی‌بینند، اما خدا می‌بیند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عمار با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس معجزه الهی بود که صورت گرفت،  اظهارکرد: فرماندهان عراقی که با ما در جنگ بودند حالا زیر نظر سردار قاسم سلیمانی، نبرد می‌کنند که خود معجزه انقلاب اسلامی است. امروز تفکر بسیجی با مدیریت جهادی غوغایی به پا کرده که در سرتاسر جهان در حال گسترش است. مرکز مطالعات آمریکا اذعان داشتند که رهبران ایران هر چه پیش بینی کرده، محقق شده است. به گفته مقام معظم رهبری اسراییل ۲۵ سال دیگر وجود نخواهد داشت، اما متاسفانه بعضی در داخل کشور به این باور نرسیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار