خبرهای داغ:
رئیس شورای بانوان مجمع خیرین سلامت کشور :

مجمع خیّرین سلامت، بازوی کمکی وزارت بهداشت است

بیات عنوان کرد:مجمع خیرین سلامت، بازوی کمکی وزارت بهداشت برای اجرای پروژه های ملی است.
کد خبر: ۹۰۸۶۱۰۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، در نخستین همایش شورای بانوان خیّرین سلامت استان قزوین، شهلا میرگلو بیات، رئیس شورای بانوان مجمع خیرین سلامت کشور با تبریک شروع به کار شورای بانوان استان قزوین، گزارشی از فعالیت ها و مشارکت خیرین سلامت ارایه داد و گفت: مجمع خیرین سلامت، بازوی کمکی وزارت بهداشت برای اجرای پروژه های ملی است.
وی عنوان کرد:شورای زنان مجمع خیرین سلامت با دو وظیفه نرم افزاری و سخت افزاری، برای جذب و جلب مشارکت خیرین، قدم برداشته و با تشکیل کمیته های مختلف، فعالیت خود را به پیش می برد.
موفقیت در برداشتن گام اول
دکتر منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز ضمن قدردانی از تلاش بانوان در امور خیر به ویژه همکاری و مشارکت آنان در حوزه سلامت، تشکیل شورای بانوان را گامی مهم در توسعه مشارکت خیرین سلامت دانست و گفت: شورای بانوان خیرین سلامت در استان قزوین، گام نخست را با موفقیت برداشته است و امیدوارم این موفقیت، ادامه داشته باشد.
رئیس دانشگاه در این همایش با اشاره به ساخت مرکز رادیوتراپی در قزوین با مشارکت خیرین سلامت گفت: با همت خیرین سلامت، مرکز رادیوتراپی به مرحله اتمام عملیات ساختمانی رسیده است و به زودی شاهد این مرکز برای درمان بیماران سرطانی خواهیم بود.
دکتر مهرام اظهار کرد: امیدوارم با ورود خیرین در حوزه سلامت، شاهد ارایه هرچه بهتر و بیشتر خدمات سلامت به مردم باشیم و در صورت اعلام آمادگی خیرین، می توانیم اداره و ارایه خدمات مرکز رادیوتراپی را به آنان واگذار کنیم.
این همایش، روز هشتم آذر 1397 در حسینیه امینی های قزوین برگزار شد و سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم شهرستان های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، دیگر سخنران همایش، از خدمات خیرین سلامت قدردانی کرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها