خبرهای داغ:
رئیس جمهور در جمع مردم شاهرود:

ملت ایران پیروز نهایی نبرد با آمریکاست/ کشور در بحران نیست/بودجه عمومی سال ۱۳۹۸ کشور ۴۳۳ هزار میلیارد تومان

رئیس جمهور در جمع مردم شاهرود با بیان اینکه ملت بزرگ در تمام صحنه‌ها ثابت خواهد کرد که ملت ایران پیروز نهایی این نبرد خواهد بود گفت:۴۳۳ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمومی سال آینده پیش بینی کردیم و ۲۰ درصد حقوق حقوق بگیران را افزایش خواهیم داد.
کد خبر: ۹۰۸۶۴۷۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اجتماع باشکوه مردم استان و شهرستان شاهرود در استادیوم تختی این شهر با اشاره به ماه میلاد با سعادت و عطرآگین پیامبر عظیم الشان اسلام و میهمان وطن و زادگاه بودن خود نعمت و سرور دیگر است و همه مردم استان سمنان از گرمسار، آرادان، سرخه، سمنان، مهدیشهر، دامغان، شاهرود و شهرستان میامی، به همه مردم عزیز این استان پهناور و بسیار مهم و استراتژیک کشور سلام و دوردم را تقدیم میکنم افزود: شاهرود بزرگ، شاهرود قهرمان، شاهرود مرکز علم و فقه و عرفان، شاهرود با همه زیبایی‌های طبیعتش و با مردمان دلاورش، شاهرود نقطه زیبایی که اگر ۵۰ کیلومتر به شمال حرمت کنیم به جنگل‌ها دست مییابیم و اگر ۵۰ کیلومتر به جنوب حرکت کنیم به کویر دست میابیم و سرزمینی بین جنگل و کویر.
وی با بیان اینکه امروز روز آزمایش و امتحان بزرگ تاریخی برای ملت ایران است گفت: برای اولین بار بعد از چهل سال مبارزه با دشمن ظالم و ستمگر آمریکا، امروز به پیروزی‌های کم نظیر دست یافته ایم و ملت نخواهد گذاشت لبخند بر لبان آمریکا نقش ببندد.
رئیس جمهور خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال کودتا در کشور ما بود و ناموفق بود و به دنبال تجزیه ایران و جداکردن خوزستان بود و ناموفق بود و دنبال تحریم این سرزمین و شکستن قدرت ایران بود و ناموفق بود و امروز چرا آمریکا از ملت ایران و ایرانی‌ها عصبانی است، ایران قدرتمند و غیر قالبل تحمل برای آمریکا و صهیونیست‌ها و ملت بزرگ و غیوری که در برابر آن‌ها سرفرود نخواهد آورده و نیاوردند.
وی ادامه داد: آمریکا خواست و اعلام کرد ایران را از صادرات نفت محروم می‌کند و ایران را از تبادل تجاری با دنیا باز می‌دارد و می‌خواست و اعلام کرد که ایران را منزوی خواهد و در منطقه اهدافی که او دارد دست خواهد یافت، اما ملت بزرگ در تمام صحنه‌ها ثابت خواهد کرد که ملت ایران پیروز نهایی این نبرد خواهد بود.
روحانی تصریح کرد: آمریکا بداند ما نفت خود را می‌فروشیم و قادر نیست صادرات نفت را جلویش را بگیرد و اگر روزی جلوی صادرات نفت ایران بگیرد نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.
وی اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد رابطه ما را با جهان تضعیف کند، اما رابطه ملت ایران امروز از هر زمان دیگر با همسایه‌های خود روابط صمیمی است و آمریکا قادر نیست و رابطه ما با ملت‌های منطقه که در کنار هم به عنوان همسایه مهربان و عزیز بودیم جدا کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا قادر نیست روابط تجاری ما را با منطقه و جهان قطع کند گفت: آمریکا باید بداند در سراسر این سرزمین مردم ما با کشور‌های منطقه و جهان روابط فرهنگی و اقتصادی و سیاسی را حفظ خواهند کرد و ارتباطاتمان را با همسایه‌ها و کشور‌های اسلامی و جهان توسعه خواهیم داد.
وی ادامه داد: آمریکا تلاش می‌کند روسیه و چین و هندوستان و همسایگان را از ایران جدا کند، ایران هراسی را در منطقه ترویج می‌کند و ما دشمن هیچ ملتی از همسایگانمان نیستیم و آمریکا نمی‌تواند بین ما و کشور‌ها منطقه و اسلامی تفرقه و نزاع و دشمنی ایجاد کند و ما روابطمان را با جهان روز به روز گسترش خواهیم داد.
روحانی عنوان کرد: آمریکا در دو سه زمینه در برابر ما ناموفق بوده و اولین آن در مبارزه با ملت ایران که کشور‌های و سیاستمداران جهان از آمریکا حمایت نکردند جز یکی دو کشور کوچک و رژیم منحوس صهونیستی و همه محکوم کردند و آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل شکست خورد و در شورای امنیت و دادگاه بین المللی لاهه شکست خورد و در عرض این دو سه ماه آمریکا را در شورای امنیت مجمع عمومی و دادگاه لاهه و دادگاه عالی به شکست کشاندیدم.
وی ادامه داد: این به معنای پیروزی دیپلمات‌های ایران و حقوقدانان ایران و ملت بزرگ ایران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی که در سراسر منطقه با تلاششان و حمایتشان امنیت را در سراسر منطقه برقرار کردند و نیرو‌های مسلح و نظام و رهبری و ارکان نظام فقط برای ایران امنیت نیاوردند بلکه برای امنیت عراق و سوریه و لبنان هم کمک کردند و امروز تلاش می‌کنند تا مردم مظلوم یمن را در برابر متجاوزین آل سود بتواند در عرصه نبرد نظامی و سیاسی موفق سازد و ملت یمن هم پیروز و آل سعود و آمریکا شکست خواهد خورد.
روحانی با بیان اینکه ما برای رشد ایران و توسعه ایران و عظمت ایران هر آنچه داریم، دولت مجلس و قوه قضاییه و نیرو‌های مسلح و رهبری ایران تلاش می‌کنیم افزود: قدرتمندتر از گذشته کشور را می‌سازیم و نمی‌گذاریم دشمنان ما ایران را به شکست بکشانند و ایران سرزمین مقدس و عدالتگاه حق و سرزمین مولای ما امام رضا (ع) و امام زمان (عج) و قرآن و مردانگی و ایستادگی و با برکتی است که دشمنان ما قادر نیستند به شکست بکشانند.
وی خاطر نشان کرد: ما ارتباطمان را با دنیا روز به روز قوی‌تر خواهیم ساخت و تجارت با دنیا را توسعه خواهیم داد، صادرات را توسعه خواهیم داد و مردم ما شاهد خواهند بود در این شرایطی که آمریکا می‌خواست ما نتوانیم بودجه‌ای سالم تقدیم کنیم در ۲۵ آذر امسال دولت بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ۴۳۳ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمومی سال آینده پیش بینی کردیم گفت: با همت شما مردم و ایثار و وحدت دولت و ملت و تلاش نمایندگان مجلس این بودجه مصوب خواهد شد و اجرا خواهیم کرد علی رغم میل آمریکا و در بودجه سال آینده کالای اساسی مردم با قیمت مناسب تزریق خواهد شد و حقوق بگیرانی که حقوق ثابت دارند و در فشار هستند در حد امکان کمک خواهیم کرد و حقوق همه را ۲۰ درصد اضافه خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: برای اشتغال مردم و حرکت تولید مردم و توفیق صنعت و کشاورزی در سراسر کشور تلاش خواهیم کرد و شاهد تحول خوب در سال آینده در زمینه مسکن خواهیم بود تا نگرانی مردم و بافت‌های فرسوده و خانه اولی تامین شود.
رئیس جمهور تاکید کرد: با فقر مطلق مبارزه خواهیم کرد و به تمام وعده‌هایی که در انتخابات به شما وعده دادم عمل خواهیم کرد البته از وعده‌ها عقب نشینی نخواهیم کرد و قول دادیم عمل خواهیم کرد البته شرایط ما با هماهنگی و وحدت و همکاری و انسجام باید بیش از گذشته باشد و با اتحاد و انسجام از معضلات عبور خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: کشور در بحران نیست و عده‌ای به ناروا و نادانسته می‌گویند، اما ما مشکلاتی داریم و باید مشکلات را مردم بدانند و دست در دست هم از مشکلات عبور کنیم همانطور که در ماه‌های گذشته مردم ما قدم‌های خوبی برداشتند و فشار‌ها کمی کمر شده، اما کار بسیاری باید انجام بگیرد تا فشار در زندگی از دوش مردم برداشته شود و تلاش داریم روند صعودی تورم را کاهش دهیم تا مردم آرام‌تر باشند و در برابر دشمنان بایستیم و به پیروی نهایی دست پیدا کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها