خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:

مردم شاهرود در استقبال از نمایشگاه کتاب استان خوش درخشیدند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: مردم شهرستان شاهرود با حضور در شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان به میزبانی شاهرود خوش درخشیدند و فرهنگ و قدمت تاریخی شاهرود را بخوبی نشان دادند.
کد خبر: ۹۰۸۶۸۱۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان به میزبانی شاهرود در گفتگو با خبرنگاران به استقبال گسترده مردم از نمایشگاه کتاب استان سمنان اشاره کرد و اظهار کرد: اولین روز از شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان که از ۱۱ آذر ماه کار خود را آغاز کرده با استقبال چشمگیر عموم مردم، دانش آموزان، دانشجویان و دانشگاهیان، محققین و پژوهشگران از این رویداد فرهنگی چشمگیر، مواجه بوده است.
وی گفت: شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان سمنان با محوریت کتاب شناخته می‌شود که برای هشتمین بار به میزبانی شهرستان شاهرود در ١١ الی ١٦ آذرماه برگزار شده و بازدیدکنندگان از سراسر استان در این نمایشگاه حضور می‌یابند.
مدیر ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان سمنان تصریح کرد: ایجاد نشاط فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه کتاب در استان سمنان است و حضور گسترده مردم در شانزدهمین دوره این نمایشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها