خبرهای داغ:

همایش فصلی فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی استان سمنان

همایش فصلی دو روزه فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۷۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، همایش فصلی دو روزه فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی استان سمنان برگزار شد.
سرهنگ یوسفعلی طاهری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در این گردهمائی ضمن خوشامدگویی و تبریک حلول ماه ربیع الثانی و میلاد‌های پیش رو اظهار کرد: همایش‌های فصلی می‌تواند فرصتی را فراهم آورد تا با کمک یکدیگر بتوان در تربیت نسل نوجوان و تراز انقلاب و پایه کار زمینه ساز ظهور امام زمان گام برداشت.
طاهری پخش هدایای گل توسط حوزه‌های بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش استان سمنان، اعزام راهیان نور جنوب در تمامی شهرستان‌ها و راهیان نور غرب در برخی شهرستان ها، ابتکار و خلاقیت در برگزاری هفته دفاع با فرستادن کاروان‌های فرهنگی و پرده خوانی به مدارس، برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته بسیج و بسیج دانش آموزی، تجلیل از برترین‌های کنکور، برگزاری دوره‌های آمادگی دفاعی، طرح هجرت و دوره توانمند سازی فرماندهان واحد‌ها در یاوران ولایت مشهد مقدس را از برنامه‌های شاخص انجام گرفته توسط سازمان بسیج دانش آموزی تاکنون برشمرد و از فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین اجلاس نماز در سطح کشور و استان سمنان را اتفاقی خوب تلقی کرد و گفت: پیام امسال حضرت آیت الله خامنه‌ای در اجلاس ارزشمند بوده و جای تامل و تفکر دارد.
وی از فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی خواست در کنار برنامه‌ها و دغدغه‌های خود به طور ویژه روی پیام امسال رهبر انقلاب در اجلاسیه نماز به صورت اعتقادی و نه ابلاغی کار کنند و پیشنهاد‌هایی را که بتوان در سطح استانی و شهرستانی عملیاتی کنند عنوان نمایند.
لازم به ذکر است آمادگی دفاعی، علمی، تحلیل و بررسی، سازندگی، فضای مجازی، فرهنگی، طرح امیدان، طرح شهید بهنام محمدی، طرح و برنامه، مالی از موضوعات مورد بحث و بررسی این همایش دو روزه بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها