خبرهای داغ:
معاون کمیته امداد استان سمنان:

ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد سمنان

معاون کمیته امداد استان سمنان گفت : طی هشت‌ماهه امسال ۱۷ هزار و ۸۵۶ خدمات بهداشتی درمانی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه‌شده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۸۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، علی عرب معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه طی هشت‌ماهه امسال ۱۷ هزار و ۸۵۶ خدمات بهداشتی درمانی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه‌شده است گفت : علاوه بر کمیته امداد ۶۲۰حامی و خیر در طرح شفا با کمیته امداد همکاری دارند که این تعداد از ۴۲۹ بیمار حمایت می‌کنند.
وی بابیان اینکه در استان سمنان ۸۱۶ مددجو با بیماری‌های صعب‌العلاج و ۱۵۰ بیمار سرطانی از کمیته امداد خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می‌کنند افزود : افزون بر این افراد ۳۱۸ بیمار نیازمند نگهداری و ۳۴۸ بیمار مزمن نیز تحت پوشش این نهاد قرار دارند که خیران می‌توانند در قالب طرح شفابخشی از هزینه‌های درمانی این افراد را عهده‌دار شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طی هشت‌ماهه امسال چهار میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان برای مباحث درمانی و بهداشتی مددجویان هزینه صرف شده است، ابراز داشت: مددجویان کمیته امداد طی این بازه زمانی از هزینه‌های درمانی، دندانپزشکی، عصا، ویلچر و عینک بهره‌مند شدند.
وی ضمن بیان اینکه در قالب بیمه مکمل درمان ۲۷ هزار و ۷۴۷ خدمت بهداشتی درمانی ارائه‌شده است، اضافه کرد: برای انجام این خدمات یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان هزینه شد که بیمه شدگان تامین اجتماعی از آن بهره‌مند شدند.
عرب بابیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ خانوار مددجو کمیته امداد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، تصریح کرد: کمیته امداد علاوه بر سرفصل‌های بهداشت و درمان در زمینه توزیع سبد غذایی برای پیشگیری از سو تغذیه، سلامت زنان، طرح‌های غربال‌گری، بیمه مکمل درمانی و غیره نیز ورود موثر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها