خبرهای داغ:
تا پایان سال جاری صورت می گیرد؛

ایجاد پنج هزار و 295 فرصت شغلی برای مددجویان قزوین

تا پایان سال جاری پنج هزار و 295 فرصت شغلی برای مددجویان استان قزوین ایجاد می شود که در بخش دشتابی 200 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۷۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مرتضی دهقانی محمدآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از همکاری مسئولان محلی برای برگزاری این کارگاه آموزشی بیان کرد:
یکی از رویکردهای مهم و اساسی کمیته امداد امام (ره) توانمندسازی اقتصادی فکری وفرهنگی ومعیشتی خانواده هاست.
وي ادامه داد: يكي از رويكردهاي اشتغال زايي در ميان مددجويان كميته امداد، آموزش مشاغل خانگي است چراكه بخش قابل توجهي از مددجويان را زنان سرپرست خانوار تشكيل مي دهند و لازم است اشتغال اين عده از مددجويان به نوعي فراهم شود كه در رسيدگي به ساير امور زندگي نيز با كمترين مانع و مشكل مواجه شوند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به برنامه ريزي هاي انجام شده اعلام كرد: تا پایان سال جاری پنج هزار و 295 فرصت شغلی برای مددجویان استان قزوین ایجاد می شود که در بخش دشتابی 200 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
در ادامه امام جمعه ارداق با قدردانی از خدمات پرسنل کمیته امداد گفت: خدمت به نيازمندان امري ارزشمند است ولي اين ارزشمندي زماني برجسته تر مي شود كه با عزتمندي همراه باشد.
حجت الاسلام علي سعیدی اضافه كرد: كار اشتغال زايي براي مددجويان گام ارزشمندي است كه موجب زندگي عزتمندانه مددجويان مي شود بنابراين بايد اين رويكرد با جديت استمرار يابد.
رئیس کمیته امداد بخش دشتابی نيز اظهاركرد: در حال حاضر 354 خانوار زن سرپرست خانوار در بخش دشتابی تحت حمايت اين نهاد است.
یوسف رحمانی طاهری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی گلیم بافی خاطرنشان كرد: برای 20 نفر از مددجويان در اين دوره 20 ميليون تومان اعتبار در نظرگرفته شده كه در پايان دوره به شركت كنندگان با دريافت آزمون، مدرك فني و حرفه اي از سوي سازمان فني و حرفه اي صادر مي شود.
وي يادآورشد: مردم اين منطقه همكاري خوبي با كميته امداد امام (ره) دارند به طوري كه يكي از خیران منطقه واحد مسکونی خود را به صورت رایگان در اختيار اين نهاد قرار داده تا اين دوره آموزشي در اين نكان برگزار شود.
گفتنی است کارگاه آموزشی گلیم بافی بخش دشتابی با حضور 20 نفر از مددجويان و به مدت 320 ساعت، در اين بخش اجرا مي كند
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها