خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار:

بازار باید کاهش قیمت ها را تجربه کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با توجه به ثابت ماندن تقریبی و نزول قیمت دلار باید برخلاف همیشه بازار کاهش قیمت ها را تجربه کند.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۷۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین، در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین با اشاره به پیش رو بودن شب یلدا، خاطر نشان کرد: با توجه به دید و بازدید های مردم در این شب باید بسترهای لازم برای رضایت مردم فراهم گشته و به گونه ای عمل کنیم تا شهروندان در خریداری اقلام مربوط به یلدا دچار مشکل نشوند.
وی افزود: نباید از نظارت بر قیمت ها به هیچ عنوان غفلت کرد و با توجه به منطقی بودن قیمت های ستاد تنظیم بازار باید این موضوع اطلاع رسانی شود و با متخلفان و گران فروشان نیز با قاطعیت برخورد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال به تدریج باید نظارت های تعزیرات حکومتی و سازمان صمت بیش از پیش و محسوس تر از قبل دنبال شود.
حبیبی همچنین با اشاره به بالا بودن قیمت برخی از اجناس مصرفی مردم در بازار، خاطر نشان کرد:باید به صورت جز به جز قیمت ها را رصد کرده و نسبت به هیچ قیمت نا متعارفی نباید بی تفاوت بود.
وی با بیان اینکه میوه و گوشت قرمز و سفید به میزان کافی در سردخانه ها موجود است و کمبودی وجود ندارد که بخواهد بر قیمت ها تاثیر بگذارد، افزود:با عکس العمل درست و به موقع در اتفاقات بازار می توان از بسیاری از اختلال ها در حوزه عرضه و قیمت اجناس جلوگیری کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین بر لزوم کنترل بازار گوشت و عرضه دام، گفت: براساس مصوبه شورای تامین استان خروج دام زنده از استان ممنوع است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها